فرمانده سپاه ناحیه فومن از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از فومن،سرهنگ محسن جعفری در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و ایستادگی ملت غیور ایران مقابل استبداد داخل و استکبار است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه گفتمان و اهداف امام راحل برای نسل‌های نوجوان و جوان باید تبیین شود، گفت: اگر جوانان امروز مورد حمایت نهادها قرار بگیرند پیشرفت‌های کشور چند برابر می‌شود.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که نسل جدید انقلاب اسلامی باید این را بدانند.

وی با اشاره به اینکه امروز تقویت همبستگی، روحیه انقلابی‌گری، ایستادگی و استکبار ستیزی نیاز اصلی جامعه است، اضافه کرد: در مقابل شدید ترین فشارهای دشمنان ما همچنان با افتخار سرپا مانده‌ایم.

سرهنگ جعفری با تصریح بر اینکه برای تشکیل تمدن اسلامی باید بر باورها و آرمان‌های خود استوار بمانیم، ادامه داد: نا امیدی آغاز شکست بوده و ما باید به توان خود اتکا کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه، ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم از برنامه‌ها و سناریوی دشمنان است، ادامه داد: برای خنثی‌سازی نقشه‌های آنان باید تلاش شود و روزنه امید با اطلاع‌رسانی حقایق دستاوردهای انقلاب در ۴۳ سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای مردم ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت جهاد تبیین، عنوان کرد: سپاه این ناحیه با اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه به استقبال دهه مبارک فجر می‌رود.

وی با بیان اینکه هر ۲۲ بهمن به تنهایی یک حماسه جدید است که ملت ایران آن را شکل داده‌اند، اضافه کرد: نه تنها در ایران اسلامی بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نواختن زنگ انقلاب، رژه خودرویی و موتوری سازمانی و مردمی، گلباران مزار شهدا، مسابقات ورزشی و فرهنگی، افتتاح مسکن محرومین و کمک مومنانه، یادواره شهدا، پویش نذر خون را از شاخص ترین برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

جعفری با تاکید بر اینکه انقلاب برای مردم است و ارزش‌های آن باید برای مردم قابل لمس باشد، اضافه کرد: در ایام گرامیداشت دهه فجر فضای شهر باید فضای یادآور رشادت‌های مردم انقلابی ما باشد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه مسئولان برای بیان اقدامات و خدمات باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند، تصریح کرد: مردم و خدمت به آنها باید در اولویت اول همه مسئولان باشد.

  • نویسنده : زهرا حسینی