فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: حل مسئله و پیگیری تا زمان رفع مشکل باید در دستور کار مجمع عالی بسیج شهرستان فومن قرار گیرد.

به گزارش ندای گیلان از فومن، سرهنگ محسن جعفری در جلسه مجمع عالی بسیج این شهرستان فومن با اشاره به اینکه بسیج بازوی قدرتمند نظام نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف دارد، افزود: بسیج دستگاه‌ها در جهت دهی، هدفگذاری و عمل یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه ورود بسیج به هر عرصه‌ای با موفقیت همراه بوده است، افزود: تفکر بسیجی سبب رفع عقب ماندگی و نواقص در حوزه‌های مختلف می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به فعالیت ۱۶ قشر بسیج در سپاه ناحیه، تصریح کرد: امروزه بسیج به عنوان یک نیروی مکمل کمک کننده و کمک دهنده است و تلاش می‌کند تا با خلاقیت و نو آوری از موانع و بحران‌ها عبور کند.

وی یکی از اهداف بزرگ کارگروه‌ها و مجامع را مطالبه گری دانست و اضافه کرد: انتظار می‌رود با قدرت در مسیر خدمت به مردم حرکت شود.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه اصول بسیج در تمدن سازی نوین اسلامی نوگرایی جوان سازی است و آمادگی حضور در همه میدان‌ها را دارد، بیان کرد: حل مسائل و مشکلات بزرگ در مدت کوتاه و هنر تبدیل تهدید به فرصت با روش‌های میانبر است و از توانمندی بسیج در مأموریت‌های بزرگ استفاده شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تأکید بر ضرورت شناسایی و اولویت بندی مشکلات شهرستان، ادامه داد: حل مسئله و پیگیری تا زمان حل مشکل باید در دستور کار مجمع عالی بسیج قرار بگیرد و این انتظار و مطالبه ما از مسئولان این مجمع است.

وی راه اندازی و تشکیل جلسات هیئت اندیشه ورز مجمع، بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و هماهنگی با مراجع مختلف در راستای شکوفایی، پویایی مجمع را از اولویت‌ها عنوان و تأکید کرد: بر عملکرد مجمع نیز نظارت می‌شود.

در پایان این جلسه «محمد امین مظلوم خدا شهری» به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان فومن انتخاب شد.