نماینده صومعه سرا و عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: کمک های متفرقه توسط سایر نهادها و دستگاه های اجرایی می بایست در جمعیت هلال احمر تجمیع شود.
به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان گیلان در دومین جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان گفت: به دنبال این هستیم که جایگاه و سهم جمعیت با توجه به حجم فعالیت آن از قوانین بودجه مشخص شود
در این نشست دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به حمایت از هلال احمر طی سالیان متوالی بیان کرد: طی سالیان گذشته در مجلس از حامیان هلال احمر بوده و هستم.
عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به حمایت های خود از جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: خودم را یک امدادگر می دانم و در راستای ارتقای جایگاه هلال احمر همواره گام خواهم برداشت.
دلخوش جایگاه هلال احمر را در کشور یک جایگاه بین المللی دانست و گفت: جمعیت هلال احمر یک جایگاه بین المللی دارد و مورد اعتماد عموم مردم و جامعه است، از این رو می بایست جایگاه این نهاد عام المنفعه در مدیریت بحران برجسته تر باشد.
عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مبحث بودجه هلال احمر اذعان داشت: به دنبال این هستیم که جایگاه و سهم جمعیت با توجه به فعالیت های آن از قوانین بودجه مشخص شود.
دلخوش تصریح کرد: همچنین کمک های متفرقه توسط سایر نهادها و دستگاه های اجرایی می بایست در جمعیت هلال احمر تجمیع شود.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون مدیریت بحران کشور اظهار داشت: با توجه به نقش جمعیت هلال احمر در قانون مدیریت بحران کشور، جمعیت  از ارکان اصلی مدیریت بحران بوده و این امتیازی برای هلال احمر است
عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در تلاش هستیم تا با تعریف ردیف های جدید از قانون بودجه کشور جایگاه جمعیت هلال احمر را مستحکم تر کنیم و تلاش می نماییم تا این نهاد عام المنفعه از امکانات بیشتری بهره مند شود.