نماینده صومعه سرا گفت: در شرایط فعلی نباید رییس جمهور یا شخص دیگری از دولت مورد اهانت قرار گیرد و باید حرمت رییس جمهور حفظ شود. درست است نقایصی در دولت وجود دارد ولی اصل مشکلات ما مربوط به تحریم ها است.

به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش در گفت وگویی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر همگرایی و وحدت در کشور گفت: ما در حال حاضر نیاز به وحدت و همگرایی در کشور داریم تا بتوانیم از شرایط فعلی عبور کنیم. در واقع باید بتوانیم با ایجاد همگرایی فشاری را که در حال حاضر تحریم ها به ما می آورد، راحت تر پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم وقتی ببینند که مسئولان به جای اینکه بر روی اختلافات وقت بگذارند بر روی حل مشکلات آنها وقت می گذارند، قطعا این موضوع را درک می کنند، مردم می دانند که مشکلات فعلی دست مسئولان کشور نیست.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مهمترین نیاز کشور وحدت و همگرایی است، گفت: نقد منصفانه خوب است و اتفاقات در بعضی جاها نیز سازنده خواهد بود اما نقد منصفانه با حرف مغرضانه فرق دارد و باید میان این دو تفاوت قایل شویم.

وی ادامه داد: بردن کشور و مسایل اساسی آن به حاشیه و تاکید بر وجود اختلافات حاصلی برای جامعه ندارد و فقط به نظام و انقلاب آسیب می زند.

وی گفت: در شرایط فعلی نباید رییس جمهور یا شخص دیگری از دولت مورد اهانت قرار گیرد و باید حرمت رییس جمهور حفظ شود. درست است نقایصی در دولت وجود دارد ولی اصل مشکلات ما مربوط به تحریم ها است.

دلخوش در پایان خاطرنشان کرد: ما باید بر مسایلی که رهبری همواره بر وجود آنها در جامعه تاکید می کنند، دقت نظر داشته باشیم و آنها را رعایت کنیم و از هرگونه امور حاشیه ای و سیاسی بپرهیزیم.