چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، مبلمان و خدمات شهری از تاریخ 28 مرداد لغایت 1 شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ندای گیلان: عبدالله سلمانی‌زاده در مورد این نمایشگاه گفت: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، مبلمان و خدمات شهری در فضایی سرپوشیده به مساحت پنج هزار و 500 مترمربع با حضور 82 واحد از 10 استان کشور (آذربایجان شرقی، فارس، اردبیل، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، قزوین، مازندران، تهران و گیلان ) برگزار می‌شود که 44 واحد در زمینه گل و گیاه 29 واحد در حوزه خدمات شهری و همچنین سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان به همراه تعدادی از شهرداری‌های استان که عبارتند از شهرداری‌های رشت (پارکها و فضای سبز، سازمان آتش‌نشانی) لاهیجان، رانکوه، سیاهکل و ماکلوان جمعا بمتراژ 230 مترمربع حضور فعال دارند.
وی افزود: در اين نمايشگاه انواع گل و گیاه، تجهيزات و خدماتي چون مبلمان شهري، خدمات شهري، وسايل ورزشي پارك ها، تجهيزات ترافيكي، چراغ‌هاي خياباني، نورافكن، مجسمه و تنديس‌ها، طراحي و اجراي فضاي سبز، ماشين‌آلات خدمات شهري، آتش‌نشاني و امداد، ارايه مي‌شود.
سلمانی‌زاده گفت: اين روزها نقش مبلمان شهري و تاثير آن بر شهروندان را نمي‌توان ناديده گرفت. مبلمان شهري بايد نيازهاي زيست محيطي مردم جامعه را برآورده کند و نماي محيط شهر را از يک ساختمان به ساختمان ديگر تغيير دهد و باعث نشاط و پويايي گردد.
به گزارش ایسنا، بازديد از اين نمايشگاه در تاريخ 28 مرداد لغايت 1 شهریور ماه سالجاري از ساعت 17 الي 22 در محل دائمي شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گيلان در معرض ديد علاقمندان و متخصصين اين بخش از صنعت كشورمان خواهد بود./ایسنا