شفقی گفت:بی شک هماهنگی و هم افزایی اعضای شورا و به دور ماندن این نهاد مردمی از سیاسی کاری و سیاست زدگی موجب رشد بیش از پیش شهرها و روستاهای مهین عزیزمان خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،سیروس شفقی با انتشار پیامی ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

در این پیام آمده است.

“وَالَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ ”

14 تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها مبارک باد.

شهرداری ها و دهیاری ها بی شک یکی از اساسی ترین مشخصه های مردم سالاری دینی می باشند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری بر ایدئولوژی حضور و رای مردم در عرصه های مختلف استوار بوده است.و حالا با گذشت چند دهه از عمر انقلاب اسلامی و گذشت سال ها از تشکیل شوراهای شهر و روستا،دهیاری ها و شهرداری ها جایگاه خود را به عنوان بخشی از ساختار مردم نهاد حکومت اسلامی به خوبی پیدا کرده اند.تفکر مدیریت بر اساس توانایی ها و استعداد های بومی هر شهر و روستا موجب شده است تا کشور ما روز به روز به سمت توسعه یافتگی سوق داده شود.

و امروز شهرداری ها و دهیاری ها توانسته اند به رشد و بالندگی شهرها و روستاها کمک بسزایی کرده و پا را از حیطه فعالیت عمرانی فراتر گذاشته و به حوزه های اجتماعی، اقتصادی و… وارد شوند.

بی شک هماهنگی و هم افزایی اعضای شورا و به دور ماندن این نهاد مردمی از سیاسی کاری و سیاست زدگی موجب رشد بیش از پیش شهرها و روستاهای مهین عزیزمان خواهد شد.

دولت تدبیر و امید نشان داده است اشتیاق زیادی برای سپردن کارها و تصمیم گیری ها به مردم دارد و بی شک در آینده تمام تلاش خود را برای حمایت از فعالیت های خلاقانه و مترقی شهرداری ها و دهیاری ها بکار خواهد بست.

اینجانب این روز را به همه شهرداران و دهیاران سخت کوش شهرستان رشت تبریک عرض نموده و در ادامه راه برایشان توفیقات روزافزون از خداوند منان خواستارم.

سیروس شفقی-فرماندار شهرستان رشت