فرماندار رشت در پیامی فرارسیدن روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ندای گیلان،سیروس شفقی روز بهزیستی و تامین اجتماعی را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

25 تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز بهزیستی و تامین اجتماعی» نامگذاری شده که در قالب هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گرامی داشته می شود. این هفته، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این دو مجموعه خدماتی است که به موجب مفادی از اصول قانون اساسی و در جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به محرومان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه شکل گرفته اند.

حکایت ایثار و فداکاری شما خدمتگزاران بر قلب و زبان ایرانیان نقش بسته است و خدمت در چنین سازمانی از نعمت هایی است که خداوند بزرگ به برترین بندگان خویش عطا می نماید.

اینجانب روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را به همه تلاشگران صبور و مهربان این عرصه که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین ، مددجویان و کاهش دغدغه های بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری بگیران، جوانان و سایر اقشار مردم می شوند ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امیدوارم با الطاف الهی و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاشهای دولتمردان دولت تدبیر و امید ، شاهد گسترش روز افزون سلامت جسمی روانی و ارتقای کیفیت زندگی و رفع فقر و پریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

سیروس شفقی-فرماندار شهرستان رشت