فرماندار شفت با بیان اینکه کسی که لباس پرستاری را بر تن کرده در واقع وارد شغل مقدسی می‌شود، گفت: پرستاران نقش کلیدی در ارتقای سلامت جامعه دارند.

به گزارش ندای گیلان از شفت، مهدی نقدی امروز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در دیدار با پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا فراتر از وظیفه خود برای سلامت جامعه ایثار و جانفشانی کردند و این فداکاری آنان برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

نقدی با اشاره به اینکه کسی که لباس پرستاری را بر تن کرده در واقع وارد شغل مقدسی می شود، افزود: پرستاری شغل مقدسی است که بسیاری از پرستاران با محبتی مادرانه و پدرانه به بیماران خدمت رسانی می‌کنند.

فرماندار شفت ادامه داد: باید به پاس قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمانی سر تعظیم فرود آورد زیرا پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسایی است که پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد.

امام جمعه شهرستان شفت تصریح کرد: پرستاران مظهر عطوفت و مهربانی هستند که با لباس‌هایی سفید مانند فرشتگانی هستند که هرآنچه را در توان دارند برای بهبود حال بیماران در طبقِ‌اخلاص می‌گذارند، مهربانی، ایثار، فداکاری، خستگی‌ناپذیری، خوش‌رویی و عطوفت تنها بخشی از ویژگی‌های پرستاران است که شبانه‌روز در کنار بیماران حضور دارند.

وی ادامه داد: چه زیباست نام پرستار برای روز ولادت حضرت زینب (س)، همان بانوی بزرگواری که در دشت کربلا علیرغم همه مصیب‌هایی که دیده بود اما از مجرومان پرستاری کرد و با صبر خود توانست به وظیفه و رسالت مهم خود به خوبی عمل کند.