فرماندار شفت با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: رای‌ اولی‌ها موتور محرکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی هستند.

به گزارش ندای گیلان از شفت،مهدی نقدی ظهر چهارشنبه در همایش انتخابات که با حضور رأی اولی‌ها در سالن آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به اینکه کمتر از ۳ روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده است، اظهار کرد: رأی اولی‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط دارند.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه رأی اولی‌ها در کنار دیگر اقشار و آحاد جامعه با شرکت در انتخابات پیش رو در تقویت اقتدار نظام اسلامی نقش بسزای دارند، افزود: برگزاری انتخابات پر شور و حماسی موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی خواهد شد.

نقدی ضمن توصیه‌ای به رأی اولی‌ها ادامه داد: رأی اولی با مشورت، تحقیق و بررسی سوابق نامزدهای مجلس شورای اسلامی خبرگان رهبری نخستین مشارکت سیاسی خود را با انتخاب افراد اصلح تجربه کنند.

فرماندار شفت با بیان اینکه در شرایط کنونی، مردم با شرکت پر شور و حماسی خود در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات دفاع از کیان نظام و انقلاب را به رخ جهانیان می کشند، گفت: مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخابات، تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سیاسی امسال در کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت را به عنوان مهم‌ترین راهبردهای انتخابات اعلام کردند.

دانش آموزان می‌توانند شور انتخاباتی ایجاد کنند

نقدی با تاکید بر اینکه جوانان همیشه در صحنه بوده‌اند و در انتخابات پیش رو بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی آنها خواهیم بود، گفت: رأی اولی‌ها با آرا تعیین کننده خود سرنوشت خوبی برای کشور رقم بزنند.

فرماندار شفت با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس نیز چشمگیر بود و شهدای دانش آموز امروز الگوی نوجوانان کشورمان است، ادامه داد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فهمیده‌ها و جنگجوها در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات ۱۱ اسفند نیز منتظر مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها هستیم.

نقدی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند، عزت و استقلال کشور را بیمه می‌کند، گفت: حضور دانش‌آموزان رأی اولی در این انتخابات، به معنی دفاع از عزت و استقلال کشور است و از خلق حماسه‌ای دیگر از سوی دانش آموزان اطمینان داریم.

وی با بیان اینکه حضور تعداد کثیری از دانش آموزان رأی اولی در این همایش مهمی را مایه مباهات دستگاه تعلیم و تربیت، عنوان کرد و گفت: امنیت و شکوه کنونی ایران سربلند را مدیون شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و مدافع سلامت، شهدای دانش‌آموز و فرهنگی هستیم و به پاس خون این عزیزان؛ باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.