فرماندار شهرستان شفت با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه گفت: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حایز اهمیت و پررنگ است.

به گزارش ندای گیلان از شفت، مهدی نقدی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن اظهار کرد: زنان نقش اساسی و بسزایی در اطلاع‌رسانی، برگزاری انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی دارند.

نقدی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان مشارکتی فعال در عرصه‌های مختلف داشته‌اند، افزود: بانوان در دفاع از ولایت، رهبری، انقلاب، همراهی با دولت و حضور در مراسم و اجتماعات سیاسی، مذهبی و ملی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند.

وی با تاکید بر مهم بودن انتخابات پیش رو تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مساله انتخابات است رأی مردم، رأی به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه برای حضور حداکثری در انتخابات بانوان در جامعه و خانواده مثمرثمر هستند، گفت: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است.

نقدی ادامه داد: زمینه فعال کردن حضور بانوان در صحنه انتخابات و تحقق حماسه سیاسی مهم‌ترین وظیفه مشاوران بانوان است و در این زمینه بانوان باید با همه توان خود در این عرصه مهم حاضر شوند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کرده و به پیکره نظام ضربه بزند، اضافه کرد: در عرصه انتخابات و در این شرایط باید با بصیرت افزایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان ضرورت دارد.

نقدی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق حماسه سیاسی دیگر را مشت محکمی به توطئه افکنی‌های دشمن عنوان کرد و گفت: با حضور پرشور و با نشاط مردم در این رخداد حماسی که تجلی اقتدار ملی است، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار این شهرستان رقم خواهد خورد.