فرماندار شفت گفت: نقش آموزش و پرورش و معلمان برای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو بی بدیل است.

به گزارش ندای گیلان از شفت،مهدی نقدی در شورای آموزش و پرورش شهرستان شفت اظهار کرد: معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش باید در قالب جلسات آزاد اندیشی و اتاق‌های اندیشه ورز و جلسات تخصصی با محوریت تبیین انقلاب اسلامی در مدارس، به نقش مهم خود در بسترسازی حضور حداکثری در انتخابات عمل کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان یک حق مهم در تعیین سرنوشت از اهمیت زیادی در نظام جمهوری اسلامی برخوردار است، افزود: نامزدهای انتخابات با سلایق مختلف سیاسی با حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی بستر حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم می‌کنند.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز می‌بایست با استفاده از ظرفیت‌های مؤثر آموزش و پرورش تنور انتخابات را گرم کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری در راهبردهای چهار گانه بر موضوع مشارکت حداکثری قشرهای مختلف جامعه تأکید ویژه ای فرموده‌اند که نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد.

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه معلمان بسترساز مشارکت مردم در انتخابات هستند، تصریح کرد: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی رسالتی مهم بوده که این مهم نیز بر عهده آموزش و پرورش و فرهنگیان قرار دارد.

نقدی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو بی بدیل است، گفت: دستگاه‌های دولتی مستقر در شهرستان شفت نیز باید ضمن اجتناب از هرگونه جانبداری زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.