ثابت قدم گفت:شهرداری رشت با برنامه ریزی متنوع به استقبال سی وهفتمین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی می رود.

به گزارش ندای گیلان،دكتر ثابت قدم در تشریح برنامه های دهه فجر شهرداری رشت گفت:همزمان با سی وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری رشت با سازمان ها، مناطق و واحدهای مختلف شهرداری رشت برنامه های متنوع و شادی را تدارك دیده است.

وی از برگزاری همایشی با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و پاسداشت آرمان های امام راحل(ره) خبر داد و گفت: پاسداشت دهه فجر و تجدید بیعت با شهدا، آرمان های امام راحل(ره)و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه هر ایرانی مسلمان است.

دكتر ثابت قدم افزود:دیدار با نمایندگان امور ایثارگران شهرداری رشت و همچنین خانواده شهدای محلات از اهم برنامه های دیگر شهرداری رشت است و از آنجایی كه مردم ایران اسلامی آرامش و  آسایش كنونی خود را مدیون خون شهدای گرانقدر این سرزمین هستند،حضور در جوار خانواده ارجمند آنان جهت عرض ارادت و تجدید میثاق با خون شهیدان معزز از وظایف اصلی مدیران شهر است.

شهردار رشت اضافه کرد:به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مناطق و سازمان های مختلف شهرداری رشت،ضمن آذین بندی میادین و تبلیغات محیطی، همایش ها، جشنواره ها و  برنامه های متنوعی را تدارك دیده است.

رئیس كمیته فضا سازی دهه فجر شهر رشت خاطرنشان كرد:چاپ پوستر به مناسبت پیروزی شكوهمند انقلاب و پخش آن در اصناف محلات، برپایی ایستگاه صلواتی در محدوده مناطق شهری و  مساجد محلات، برگزاری مسابقات نقاشی با مضمون انقلاب در مدارس ابتدایی و اهدای جوایز به برترین نقاشی ها توسط شهرداری ها مناطق، برگزاری ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی در روز بیست و دوم بهمن ماه، برگزاری نمایشگاه عكس در پارك های محلات و از اهم برنامه های فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در دهه مبارك فجر است.

شهردار رشت از افتتاح چند سرای محله در ایام الله دهه فجر خبر داد و یادآور شد:با توجه به افتتاح و آغاز به كار سرای محلات در ماه های اخیر در این ایام نیز برنامه های گوناگونی در سرای محلات برگزار می شود كه از آن جمله می توان به اهدای پك فرهنگی متناسب با ایام دهه فجر به كار آموزان در سرای محلات، برگزاری مسابقات عكاسی با موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن و اهدا جایزه به برترین عكس برگزاری جشن انقلاب و برپایی ایستگاه های صلواتی و …. اشاره کرد.