شهردار رشت روند روبه رشد درآمدهای شهرداری را ضامن تحقق به موقع وعده‌های داده شده برای بهربرداری از پروژه‌های عمرانی شهر رشت عنوان کرد و افزود: طی سه ماه آینده به طور قطع بر وصولی درآمدی شهرداری‌های مناطق افزوده می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جلسه بررسی تحقق بودجه و مباحث درآمدی شهرداری از ابتدای سال جاری تاکنون با حضور رحیم شوقی شهردار در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

معاون مالی و اقتصادی، معاون معماری و شهرسازی، مدیران مناطق پنجگانه شهری و مدیر درآمدهای عمومی شهرداری رشت هر کدام در جلسه مذکور گزارشی از روند مطالبات شهرداری و تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ تاکنون ارائه کردند.

شهردار رشت در جلسه مذکور با اشاره به یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان وصول درآمدی مناطق پنجگانه شهری و سازمان‌های شهرداری از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: درآمد وصولی شهرداری رشت ۶۰ درصد افزایش داشته و این امر نشان می‌دهد وضعیت درآمدی شهرداری روبه رشد است.

شوقی، روند روبه رشد درآمدهای شهرداری را ضامن تحقق به موقع وعده‌های داده شده برای بهربرداری از پروژه‌های عمرانی شهر رشت عنوان کرد و افزود: طی سه ماه آینده به طور قطع بر وصولی درآمدی شهرداری‌های مناطق افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لایحه ۲ فوریتی تمدید تشویق ۲۵ درصدی تخفیف عوارض نقدی صدور پروانه برای متقاضیان تقدیم شورای اسلامی شهر رشت شده و مردم می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

تهاتر با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی بابت تسویه با شهرداری رشت از جمله موضوع‌های مورد بررسی در جلسه بررسی تحقق بودجه و مباحث درآمدی شهرداری رشت بود که مورد بررسی قرار گرفت.