وقتی رئیس جمهور محبوب گزارش عملکرد را به مقام معظم رهبری ارائه کردند گریه کردم؛ نخست به خاطر سرمایه های از دست رفته در گذشته و سپس برای اینکه می دیدم این دولت با این بی پولی چه کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،امیر مرادی در جشن پاکسازی تالاب عینک رشت به نقش اثرگذار سمن ها در ایجاد حساسیت در رابطه با سنبل آبی اشاره کرد و گفت : این کار نباید به نام ما تمام شود. دو مجموعه زیست محیطی تلاش کردند و از مدیران موسسات زیست محیطی سرزمین ایده آل ما و سبزکاران، پیمان بازدیدی و نسیم طواف زاده، تشکر ویژه می کنم.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان در ادامه به تمجید از عملکرد دولت پرداخت و افزود: می خواهم از دولت تدبیر و امید بگویم. وقتی رئیس جمهور محبوب گزارش عملکرد را به مقام معظم رهبری ارائه کردند گریه کردم؛ نخست به خاطر سرمایه های از دست رفته در گذشته و سپس برای اینکه می دیدم این دولت با این بی پولی چه کرد.

وی در ادامه از همت و زحمت دکتر نجفی استاندار گیلان  در بهبود فضای کسب و کار تقدیر کرد و گفت : گیلان در ۳ سال اخیر رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار را در کشور به خود اختصاص داده است.
مرادی همچنین جرات شهردار رشت را در تغییر چهره شهر تحسین کرد و گفت: من هیچ نسبتی با آقای ثابت قدم ندارم اما زمانی که آقای خاوری پیام داد که من ثابت قدم هستم ما هم در کنار گروه های زیست محیطی در همین تالاب پیام دادیم که ما هم همگی ثابت قدم هستیم.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان ضمن تشکر از اقدامات بزرگی که شهردار رشت انجام داده است خاطر نشان کرد: کارهای بزرگ نباید باعث شود که برخی کارهای دیگر را فراموش کنیم. خواهشم این است به همه توجه شود. به رفتگران هم توجه شود.
وی در ادامه به اولین بودن گیلان در طرح بازآفرینی اشاره کرد.
امیر مرادی در خصوص روند پاکساری تالاب عینک گفت: همه حلقه ها در حوزه پدافند غیر عامل عالی عمل کردند و هنر ما اتصال حلقه ها بود.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان  در بخش دیگری از سخنان خود گفت : برای کارکردن نیاز نیست پای همدیگر را بگیریم بلکه باید دست همدیگر را بگیریم. مدیر بودن هم افتخار نیست؛ باید در زمانی که در اختیار داریم خدماتی ماندگاری ارائه کنیم. امیدوارم عملکرد ما نام ما را زنده نگهدارد.