رئیس اداره انجمن اولیا و مرییان مهم ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و هم سویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده عنوان کرد

به گزرش ندای گیلان،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان گیلان به مناسبت هفته بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان در نشستی با شاهین کوچکی مدیر آموزش و پرورش فومن با اشاره به نقش و جایگاه مهم اولیا و مربیان در مدارس گفت : انجمن اولیا و مربیان بازوان پرتوان مدارس هستند .

اسدی با اشاره به جایگاه انجمن اولیاء و مربیان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، انجمن های اولیاء و مربیان را بازوان پرتوان و قدرتمند آموزش وپرورش توصیف كرد و بر مشاركت هرچه بیشتر اولیاء در پیشبرد اهداف تعلیم وت ربیت تاكید نمود.

وی  با تاکید بر اینکه انجمن اولیاء و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است ، گفت : خانه و مدرسه  دو نهاد تربیتی مهم به شمار می آیند که در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه قرار دارند .

رئیس اداره انجمن اولیا و مرییان  مهم ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و هم سویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده عنوان کرد و افزود :  هر یک از دو کانون خانه و مدرسه، به تنهایی امکان عمل موفقیت آمیز نخواهد داشت و باید به عنوان یک مرکز و یک نهاد تعلیماتی و تربیتی تلقی شوند و مجموعه سیاست و برنامه هایی که آموزش و پرورش طراحی و به اجرا درمی آورد، در این دو کانون بر اساس یک سیاست و یک هدف دنبال شود .

اسدی با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس ، قوانین و مقررات سرویس مدارس ، کارت تردد و معاینه فنی  خودروها  بر اجرای کامل کارگروه ماده 18 در مدارس تاکید کرد.