حسن پور نوشت:اگر فرمانداری بر سر سفره دولت بنشیند و نداند که پاشنه ورکشیده های حامی دولت در ایام انتخابات ، چه کسانی بوده اند تا ایشان همچنان بعنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان بماند قطعا نمیتواند همسوی منویات دولت باشد

به گزارش ندای گیلان،سارنگ حسن پور رئیس ستاد جوانان حامی روحانی در گیلان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از غیر همسو بودن فرمانداران با دولت انتقاد کرد و در آخر  از فرماندار فومن نام برد.

در کپشن این پست آمده است:

همسو بودن و غیر همسو بودن از سمت جریانات حامی دولت معنا و مفهوم مشخصی دارد. با توجه به تاکیدات فراوان بر مبحث جوانگرایی و استفاده از جوانان نخبه و کاربلد و توانا در انجام امور، قطعا یکی از این شاخصه ها در همسو بودن و غیرهمسو بودن فرمانداران و مدیران کل استان اهتمام و اعتماد ویژه آنان به جوانان و سپردن مسئولیت به آنان است.
اگر فرمانداری بر سر سفره دولت بنشیند و نداند که پاشنه ورکشیده های حامی دولت در ایام انتخابات ، چه کسانی بوده اند تا ایشان همچنان بعنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان بماند قطعا نمیتواند همسوی منویات دولت باشد و قطب نمایشان در مسیر اهداف دولت تدبیر و امید دچار اختلال خواهد شد.
یکی از وظایف حامیان و پایگاههای اجتماعی اصلاح طلب دولت تدبیر و امید در دولت دوم آقای روحانی در وهله اول هشدار و تذکر جهت تنظیم دقیق قطب نماهای مدیران و فرمانداران غیر همسو و در صورت عدم تنظیم و اصلاح رفتار در مرحله بعدی قطعا جایگزینی مدیران و فرمانداران همراه و همسو با اهداف دولت تدبیر و امید خواهد بود.
ما “تکرار کردیم” تا پاسخگوی اعتماد مردم باشیم.

رونوشت: آقای اسماعیل پور، فرماندار شهرستان فومن