دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان گفت: اعتدال‌گرایان استان تلاش دارند تا به دور از هرگونه حاشیه‌سازی تنها با نیت کمک به توسعه، همیار و همراه دولت باشند.

ندای گیلان : جمعی از اعتدال‌گرایان گیلان با امام جمعه جدید شهرستان آستانه اشرفیه دیدار و گفت‌وگو کردند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان، در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ساجدی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان آستانه اشرفیه برای وی آرزوی موفقیت کرد.
کیوان محمدی با تبیین دیدگاه‌های اعتدال‌گرایان گیلان در حوزه هم‌گرایی دلسوزان به توسعه کشور اظهار کرد: جمعی که امروز به دیدن شما آمدند نمایندگانی از گروه‌های همسو با نگاه اعتدال‌گرایان از شهرها و بخش‌های مختلف گیلان هستند.
وی یادآور شد: اعتدال‌گرایان گیلان تلاش دارند تا به دور از هرگونه حاشیه‌سازی تنها با نیت کمک به توسعه، همیار و همراه دولت بوده تا از ظرفیت‌های بالقوه موجود در بخش‌های مختلف در راه رسیدن به اهداف و برنامه‌ها استفاده شود.
وی با اظهار امیدواری نسبت به همراهی همه دلسوزان در رفع نگرانی‌ها و دشواری‌های موجود بر سر راه توسعه کشور و گیلان، خواستار حمایت و همراهی بیشتر روحانیون به ویژه ائمه جمعه با توجه به وظایف و تکالیف ذاتی و جایگاه معنوی آنان در این مسیر شد.
یونس رنجکش از اعضای شورای مرکزی اعتدال‌گرایان نیز با تبریک به امام جمعه جدید شهرستان آستانه اشرفیه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله امینیان گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالقوه در حوزه منابع انسانی و ظرفیت‌های خدادادی دیگری‌ست که تنها راه بهره‌وری مناسب از این ظرفیت‌ها ایجاد همبستگی‌های اجتماعی‌ست.
وی گفت: آستانه اشرفیه با توجه به تجربه‌ای که از حضور شخصیت‌های همچون آیت الله ضیایی در زمینه فعالیت‌های اجتماعی داشته است، این ظرفیت را دارد تا شما نیز بتوانید با ایجاد انگیزه‌های جدید زمینه را برای جلب مشارکت‌های اجتماعی مردم فراهم کنید./ایلنا