سخنگوی شورای شهر رشت گفت: نمی دانیم چرا رشت نمی تواند ثبات مدیریتی در شهرداری ایجاد کند. ۱۱ عضو خواستار ادامه فعالیت نصرتی بوده و هستند، ولی اگر به دلایل کاری و خانودگی ایشان خواستار رفتن هست، با استعفای وی موافق هستیم.
به گزارش ندای گیلان،فاطمه شیرزاد در نطق پیش از دستور جلسه بررسی استعفای شهردار رشت، ضمن تبریک ولادت امام رضا گفت: مردم استقبال خوبی از کاروان خدام امام رضا (ع) به رشت داشتند. این استقبال در سطح محلات هم صورت گرفت و از طرف شورا به خدام حرم خوش آمد می گوییم.
سخنگوی شورا، یاد شهدای عملیات مرصاد را هم گرامی داشت و با اشاره به استعفای شهردار رشت گفت: رشت، گذار کوتاه مدیریتی را تجربه خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم در دوره سرپرستی، شهردار خوبی انتخاب کنیم.
شیرزاد به پروسه انتخاب نصرتی به عنوان شهردار رشت اشاره نمود و تصریح کرد: برای بررسی برنامه نامزدها شورای پنجم، وقت زیادی گذاشتیم اما اکنون کمتر از یکسال از فعالیت وی باید برای رفتن وی موافقت نماییم. باید تلاش کنیم تجربه گذشته تکرار نشود و برای انتخاب شهردار بعدی شروط لازم را بگذاریم تا تعهد خود را به مردم داشته باشیم. و نگذاریم مدیریت شهری بی ثبات بماند.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا ابراز کرد: دکتر نصرتی بسترسازی خوبی بویژه در حوزه ترافیکی و شهرسازی آماده کرده و امیدواریم بتوانیم به درستی از این طرح ها استفاده کنیم.
شیرزاد تصریح کرد: لازم است دوباره نشست های مکرری برای انتخاب شهردارداشته باشیم تا برای ۳ سال آینده شهردار موفقی انتخاب کنیم زیرا باید پاسخگوی شهروندان باشیم.
فاطمه شیرزاد در بخشی از سخنان خود پس از ارائه توضیحات شهردار، گفت: امروز به خواست دکتر نصرتی احترام می گذاریم و از طرف همه اعضای شورا از مردم رشت که این اتفاق افتاد، عذر خواهی می کنم.
وی اضافه کرد: نمی دانیم چرا رشت نمی تواند ثبات مدیریتی در شهرداری ایجاد کند. ۱۱ عضو خواستار ادامه فعالیت نصرتی بوده و هستند، ولی اگر به دلایل کاری و خانودگی ایشان خواستار رفتن هست، با استعفای وی موافق هستیم و تاکید دارم ایشان با اخلاق ترین شهردار ادوار گذشته رشت بود.