رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت گفت:حدود یک سال و نیم است که تعهدات بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری رشت از سوی دستگاه مجری و نمایندگی بیمه به خوبی اجرایی نمی شود.
به گزارش ندای گیلان،رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با اشاره به گلایه های پرسنل شهرداری رشت پیرامون حق بیمه تکمیلی اظهار کرد: در دوران فعالیت شورای چهارم و پس از آن در دوره فعالیت شورای پنجم رشت جلسات متعددی با این محوریت برگزار شد.
فاطمه شیرزاد با بیان اینکه پرسنل شهراری رشت از نحوه خدمات دهی بیمه تکمیلی رضایت ندارند افزود: بیمه آسیا نمایندگی استان گیلان در این باره طرف قرار داد با شهرداری رشت بوده و معتقدیم امروزه بیمه برای انسانها یکی از مهم ترین نیازها محسوب می شود.
وی به گلایه مردم پیرامون بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: متاسفانه هزینه های درمانی بسیار افزایش پیدا کرده و بیمه سلامت نتوانست به خوبی پاسخگوی نیاز مردم در این حوزه باشد.
شیرزاد با تاکید بر اینکه در هر قرار دادی طرفین ملزم به اجرای مفاد آن هستند بیان کرد: حدود یک سال و نیم است که تعهدات بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری رشت از سوی دستگاه مجری و نمایندگی بیمه به خوبی اجرایی نمی شود و این مبحث موجب گلایه پرسنل زحمتکش شهرداری رشت شده است.
وی با تاکید بر اینکه تمامی مفاد قرار داد ما بین شهرداری رشت و بیمه آسیا باید رعایت شود گفت: کلیه خدمات بیمه ای از جمله خدمات پاراکلینیکی پرسنل و غیره پرسنل شهرداری رشت باید تسریع شود و انتظار دارم این مهم به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با اشاره به اینکه در صدور معرفی نامه های مربوط به درمان پرسنل شهرداری رشت نباید تعلل شود بیان کرد: نباید در این موارد سهل انگاری شود و در زمان انعقاد قرار داد جدید بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری رشت باید به مواردی که خواسته پرسنل است توجه بیشتری داشت.
شیرزاد با تاکید بر توجه بیشتر به مقوله انضباط مالی در شهرداری رشت گفت: پرداخت مطالبات بیمه کارکنان شهرداری رشت نیز جزو مباحثی است که باید پیگیری و در دستور کار قرار بگیرد و بهره مندی از مزایای بیمه را حق قانونی پرسنل شهرداری رشت می دانم.