نماینده ولی فقیه در گیلان بازرسی، نظارت و پیگیری نظارت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را اثرگذار عنوان کرد و گفت: دیوان محاسبات چشم نظام در همه ابعاد است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار محمدعلی زهره‌ای معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه با آمدن بذرپاش روزنه امید خوبی برای کاسته شدن مشکلات انباشته شده از گذشته ایجاد شده است، اظهار کرد: امیدواریم برای رسیدن به اهداف موفق باشید.

وی به وجود منابع انسانی توانمند داخلی اشاره کرد و افزود: منابع انسانی جمهوری اسلامی ایران را قابل مقایسه با دیگر کشورها نمی‌دانیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه وجود زیرساخت لازم در عرصه‌های مختلف سبب موفقیت کشورهای پیشرفته شده است، تصریح کرد: مسئولان در کشورهای پیشرفته بر اساس زیرساخت‌های ایجاد شده حرکت می‌کنند و در این راستا ریزش‌ها کم است.

آیت‌الله فلاحتی بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در تراز نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: هنوز زیرساخت‌های کشور مانند شهرداری‌ها و شوراهای شهر انسجام لازم را ندارد.

وی، خواستار بازنگری آئین‌نامه‌های دیوان محاسبات در زمینه نظارت شد و بیان کرد: با وجود انباشت دستگاه‌های مختلف نظارتی بازهم پرتی داریم بنابراین می‌طلبد تمام سازمان‌های نظارتی در زیرساخت‌ها و ضوابط خود بازنگری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بازرسی، نظارت و پیگیری نظارت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها اثرگذار است، خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات چشم نظام در همه ابعاد است.

آیت‌الله فلاحتی، برخی قوانین کشور را کهنه و نیازمند بازنگری ذکر کرد و یادآور شد: نمایندگان مجلس عاقلانه، هوشمندانه و جامعه‌نگر قوانین ماندگار را به تصویب برسانند.

وی با تاکید بر حضور میدانی مردم در تمام عرصه‌ها، اظهار کرد: اگر زیرساخت‌ها برای ورود مردم در میدان فراهم شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

امام جمعه رشت، انقلابی عمل کردن را رویکرد دولت جدید عنوان کرد و افزود: در برابر زیاده‌خواهی برخی رجال سیاسی ایستادگی کنید و مجاهدانه در تمام عرصه‌ها نظارت جدی داشته باشید.