فرماندار رشت گفت:رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در انعکاس اخبار و ترویج فرهنگ صحیح آموزشی در جامعه بر عهده دارند و امیدوارم این روند بیش از پیش افزایش یابد و مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ندای گیلان،میر شمس مومنی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش رشت با اشاره به اجرای طرح آموزش از طریق فضای مجازی به علت شیوع بیماری کرونا و بسته بودن مدارس، افزود: کرونا ویروس فرصتی مناسب جهت ارتقای آموزش از طریق فضای مجازی بود.

وی افزود: برنامه شاد و پیام رسان فضای مجازی، گامی اساسی در راستای تحول در موضوعات آموزشی محسوب می‌شود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی کرونا ویروس عدالت اجتماعی باید رعایت شود، گفت: در این راستا لازم است مدارس غیرانتفاعی تصمیماتی اتخاذ کنند تا در دریافت شهریه از اولیا، تخفیفات لازم لحاظ شود.

وی با تاکید بر لزوم ضدعفونی کردن مدارس در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، تصریح کرد: در این زمینه طوری برنامه ریزی شود که از همه ظرفیت‌های شهرستان برای ضدعفونی مدارس به درستی بهره گرفته شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه متأسفانه با توجه به بحران کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات، مراسم هفته معلم در خور شأن این عزیزان برگزار نشد، افزود: با عادی شدن اوضاع، در اولین وقت باید طی مراسمی از معلمان تجلیل شود.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس اخبار و عملکرد حوزه آموزش و پرورش، ادامه داد: رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در انعکاس اخبار و ترویج فرهنگ صحیح آموزشی در جامعه بر عهده دارند و امیدوارم این روند بیش از پیش افزایش یابد و مورد توجه قرار گیرد.