فرماندار رشت با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران در سواحل استفاده می شود، گفت: نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، هلال احمر، ورزش و جوانان ، اورژانس و سایر ارگان های ذیربط تلاش می کنند تا علاوه بر ایجاد محیط آرام، هنجارها و ارزش ها نیز در سواحل رعایت شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،میرشمس مؤمنی زاده در جلسه ستاد ساماندهی سواحل رشت با اشاره بر اهمیت نقش دهیاران در تأمین امنیت روستاهای ساحلی افزود:دهیاران با هماهنگی های لازم با بخشداران و فرمانداران نیروها را برای تأمین نظم و امنیت سواحل آماده کنند.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران در سواحل استفاده می شود گفت:نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، هلال احمر، ورزش و جوانان ، اورژانس و سایر ارگان های ذیربط تلاش می کنند تا علاوه بر ایجاد محیط آرام، هنجارها و ارزش ها نیزدر سواحل رعایت شود.

فرماندار رشت گفت:برای کنترل و کاهش غریق در مکان هایی که امکان نظارت وجود ندارد فنس کشی، مسدود سازی و تابلوهای هشدار نصب می شود.

میر شمس مؤمنی زاده با اشاره به غرق شدن ۴ نفر طی یک ماه گذشته در ساحل رودخانه سپیدرود رشت تأکید کرد : شهروندان از شناکردن در رودخانه ها جدا خودداری کنند.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد ساماندهی سواحل رشت ، برخی از بخشداران و دهیاران نظرات و پیشنهادهای خود را برای تأمین امنیت در سواحل بیان کردند.