همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر 2 طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغالزایی 14 نفر در بخش خمام افتتاح شد.

به گزارش ندای گیلان،با حضور  میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت ۲ پروژه اشتغالزایی با مجموع اعتبار ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در بخش خمام به بهره برداری رسید.

افتتاح فاز اول واحد تولید و عرضه تجهیزات و ظروف آشپزخانه هتل ها و امکان اقامتی در روستای چوکام خمام از جمله این پروژه ها بود که با اعتبار بالغ بر ۷میلیارد تومان به بهرده برداری رسید.

با راه اندازی این واحد تولیدی و نمایشگاهی که از به روزترین واحدهای عرضه تجهیزات آشپزخانه ای هتل ها در شمال کشور محسوب می شود به صورت مستقیم برای ۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

افتتاح مرکز پرورش زالو درمانی با ظرفیت تولید ۱۰۰هزار قطعه زالو در سال در روستای بیج خمام دومین پروژه ای بود که با اعتبار بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۶ نفر در پنجمین روز از دهه مبارک فجر راه اندازی شد.

دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح ها با بیان اینکه وظیفه داریم از کارآفرینان با تمام توان حمایت و پشتیبانی کنیم، افزود: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمنان به کشور تحمیل کرده اند همه مسئولان موظف اند در مسیر فراهم آوردن شرایطی مناسب برای کارآفرینان و سرمایه گذاران گام بردارند.