مراسم اختتامیه دومین جشنواره گل دهی لاله های تالابی با حضور جمعی کثیری از شهروندان بندرانزلی و هنرمندان سینما برگزار شد

به گزارش ندای گیلان از انزلی مراسم اختتامیه دومین جشنواره گل دهی لاله های تالابی با حضور جمعی کثیری از شهروندان بندرانزلی و هنرمندان سینما برگزار شد

شهردار انزلی در این مراسم بیان داشت: با وجود دومین تجربه برگزاری این جشنواره ، در تلاش برای برگزاری درسطح ملی و بین المللی جشنواره گل دهی لاله های تالابی درسالهای آینده هستیم .
رضا پورشعبان افزود: جشنواره امسال با چهار رویکرد گردشگری ، صنایع دستی، زیست محیطی و ورزشی و در قالب 10کارگروه برگزار و برای اولین بار بیش از 80 غرفه نمایشگاهی دراین جشنواره برپا شد.
وی با اظهار تشکر از حضور همه هنرمندان محبوب کشور دراین جشنواره تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره فقط شاد کردن چند ساعته مردم دریک برنامه مفرح نبوده و همبستگی جمعی شهروندان و فعالان محیط زیست در حفاظت از تالاب و دریای خزر از اهداف اصلی آن است .
شهردار انزلی مشارکت مردم را ضامن توسعه پایدار شهری دانست و افزود: بالغ بر 300 دختر و پسر اهل انزلی با بیش از سه ماه تلاش شبانه روزی جشنواره ای را رقم زدند که استقبال بی نظیر مردم بیانگر موفقیت این کار بزرگ جمعی است .
پورشعبان یادآور شد: در این جشنواره علاوه برغرفه های مختلف مرتبط با رویکردآن ، یک غرفه نیز درحمایت زندانیان، بیماران کلیوی و بهزیستی برپا شده است.