دلق پوش گفت:اگر در مسئله تولید غفلت کنیم بازار 400 میلیون نفری حوزه دریای خزر را ازدست‌داده و برنامه‌ریزی و برگزاری چنین کارهای می‌تواند سود این بازار بزرگ صادراتی را برای استان تأمین نماید.

به گزارش ندای گیلان،فرهاد دلق‌پوش  در بازدید از نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان بابیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان ما می‌توانند مشکل اقتصاد و اشتغال جوانان را حل کنند اظهار کرد: نباید در استان به نحوی رفتار شود که تولیدکنندگان در منطقه خود مظلوم واقع شوند.

وی بابیان اینکه نقش و جایگاه تولیدکنندگان و صنعتگران در رونق اقتصادی حائز اهمیت است گفت: مهم‌ترین ابزار برای تثبیت و تداوم قدرت در فضای بین‌المللی، ابزار اقتصادی است و حمایت از بخش تولید یکی از راه‌های رسیدن به این ابزار اقتصادی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه برای معرفی و شناساندن تولیدات استان می‌توان هفته تجاری و تولیدی را دریکی از کشورهای منطقه برگزار کرد افزود: می‌توانیم در اولین فرصت با کشور آذربایجان و یا سایر کشورهای منطقه جهت برگزاری هفته تجاری و تولیدی گیلان ، هماهنگی لازم را به عمل‌آوریم و از این موقعیت برای افزایش سهم بازار صادرات محصولات تولیدی استان بهره کافی را ببریم.

وی با تأکید بر اینکه همگرایی و انسجام مسئولین دلسوز استان در حمایت از تولید می‌تواند تأثیرگذار باشد گفت: اگر همدلی و همگرایی در استان حاصل شود بی‌تردید هم‌افزایی و توسعه همه‌جانبه استان در بحث‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: اگر در مسئله تولید غفلت کنیم بازار 400 میلیون نفری حوزه دریای خزر را ازدست‌داده و برنامه‌ریزی و برگزاری چنین کارهای می‌تواند سود این بازار بزرگ صادراتی را برای استان تأمین نماید.