امام جمعه فومن با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تمام قد از مظلومان و آزادگان جهان حمایت می‌کند، خواستار حفظ آزادگی و عزت در متن برجام هسته‌ای شد.

به گزارش ندای گیلان: حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: سازمان ملل در مقابل جنایات استکبار جهانی به خواب رفته است.
وی با بیان اینکه مردم ایران از آمریکا هیچ تصور مطلوبی ندارند، گفت: آمریکا همواره از دشمنان ایران حمایت کرده است.
این مسئول خواستار حفظ آزادگی و عزت در متن برجام هسته‌ای شد و افزود: دولت باید حافظ عزت ملی باشد و اگر در مقابل خواسته‌های آمریکا یک گام عقب‌نشینی کنیم، آمریکا صد گام جلو می‌آید زیرا این کشور به دنبال ایجاد تجزیه، تفرقه و جدایی بین کشورهای اسلامی است.
صفوی با اشاره به اینکه انقلاب‌های کشورهای دیگر به دلیل نداشتن رهبری واحد شکست خورده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تمام قد از مظلومان و آزادگان جهان حمایت می‌کند.
امام جمعه فومن دشمنان اسلام را مانع از رسیدن نور الهی به جهانیان دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام هرگز نمی‌توانند از جاری شدن رود زلال اسلام جلوگیری کنند.
صفوی با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) حاکم اسلامی را به زندگی کردن همانند طبقات عادی جامعه و پرهیز از خوش‌گذرانی سفارش کرده است، یادآور شد: پروژه‌های سنگین نباید دولت را از خدمات‌رسانی‌های روزمره به مردم غافل کند.
امام جمعه فومن خدمات‌رسانی به طبقات ضعیف جامعه توسط مسئولان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقشار آسیب‌پذیر جامعه در درگاه الهی بسیار دارای جایگاه رفیعی هستند.
صفوی با بیان اینکه شهدا با خون خود عزت و امنیت را به ارمغان آوردند، افزود: دولت باید به سلامت جامعه اهمیت دهد.
وی از دولت خواست هزینه بالای دندان‌پزشکی را ساماندهی کند و گفت: وزیر بهداشت از بهترین وزرای کابینه دولت یازدهم است.
امام جمعه فومن علت آمار بالای طلاق را بیکاری دانست و متذکر شد: دولت باید برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تورم را از بین ببرد.