معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی یکی از رسالت های مهم معلمان است، گفت: دولت برای حل مشکلات معلمان عزم جدی دارد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حسین مصطفی پور در مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان گیلان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیرکل سابق، بیان کرد: مدیریت شرایط آموزشی در شرایط کرونایی بسیار سخت بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به فرصت‌هایی که در دوران کرونا ایجاد شد، بیان کرد: شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش باعث شد که طرح‌های خوبی در این حوزه تدوین و اجرا شود.

وی با بیان اینکه عملکرد استان گیلان در زمینه آموزش مجازی خوب و قابل قبول است، افزود: مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان از نیروهای مؤمن و انقلابی است و امیدواریم در انجام وظایف خود توفیق یابد.

مصطفی پور با تاکید بر اینکه توسعه جامعه باید با اولویت نیروی انسانی باشد، ادامه داد: مدیران فردا دانش آموزان امروز هستند و توسط معلمان آموزش و تربیت می‌شوند لذا توجه به این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه نظام اسلامی زمینه رشد و شکوفایی استعدادها را فراهم کرده است، بیان کرد: رویش‌های انقلاب نشان دهنده پویایی نظام اسلامی است.

مصطفی پور با ابراز امیدواری از حل مشکلات و رفع دغدغه جامعه فرهنگیان در دولت فعلی، گفت: حل مشکلات معیشتی فرهنگیان اولویت است و رویکرد دولت نیز طبق همین امر تدوین شده است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های «محمد رحمتی» مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان، «محمد فائزی» به عنوان مدیرکل جدید انتخاب شد.