معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه مراسم شعدا میعادگاه بیداری اسلامی است، گفت: توجه به ساخت یادمان برای شهدای گمنام ضروری است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حسین مصطفی پور در نشست هم اندیشی مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در گیلان، خانواده شهدا را اسوه صبر، پایداری مهربانی برشمرد و اظهار کرد: همه ما مدیون و شرمنده خانواده معظم شهدا هستیم و امنیت و آسایش این مرز و بوم به دست پرورش یافتگان این نسل به دست آمده است.

وی با اشاره به درجه رفیع شهدای گمنام و تمام شهدای عزیز، افزود: شهدای گمنام، پرآوازه و درخشان در آسمان‌ها و افلاک هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اضافه کرد: حضور و عطر شهدا در هر منطقه‌ای ضمن ایجاد فضای معنوی، موجب تلنگر افراد می‌شود.

مصطفی پور با بیان اینکه شهدا رمز بیداری، بصیرت و آگاهی جامعه هستند، گفت: مراسم شهدا میعادگاه بیداری اسلامی است و به افراد روحیه آزادی خواهی، امید به آینده و بیداری از غفلت می بخشد.

وی، خون شهدا را ترسیم کننده راه حق و الهی خواند و افزود: نباید فراموش کنیم که خون مبارک شهدا پیام آور عزتمندی، اقتدار و امنیت کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر توجه ویژه به ساخت آرامگاه شهدای گمنام، اضافه کرد: در کنار توجه به مراسم وداع و تشییع پیکر شهدا، به ساخت مقبره‌های شهدا باید توجه ویژه ای شود.