معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: برنامه‌های ایام الله دهه فجر سال‌جاری مردمی و فراگیر برگزار شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حسین مصطفی‌پور در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم بزرگداشت ایام الله دهه فجر با ویژه برنامه‌های در تراز انقلاب، گفت: استانداری گیلان، مجموعه فرمانداری‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها با اهتمام ویژه در دهه فجر سال‌جاری فعال خواهند بود.

وی با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط خاص امروز کشور، اظهار کرد: دشمن با همه عِده و عُده خود و با به کارگیری همه ابزارها و ظرفیت‌های موجود در جهان استکبار، پای کار آمده بود تا از طریق ایجاد ناآرامی، اغتشاش و فضای ضدامنیتی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را با تهدید جدی مواجه کند اما با عنایت الهی و حضور با بصیرت مردم، همچون گذشته ناکام ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه بصیرت، آگاهی، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی ملت ایران باعث عبور موفقیت‌آمیز کشور از گردنه سخت و حساس تاریخی فعلی شد، گفت: اغتشاشات اخیر به نوعی کپی‌برداری ناقص و غلط از انقلاب اسلامی سال ۵۷ بود زیرا اغتشاشگران تلاش می‌کردند تا نام اقدامات آشوبگرانه خود را انقلاب بگذارند غافل از آنکه ملت ایران به انقلاب اسلامی پایبند است و با هوشیاری به مقابله با آنان خواهد پرداخت.

مصطفی پور با اشاره به نقش محوری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: باید مراسم بزرگداشت دهه فجر امسال را ویژه‌تر و برجسته‌تر برگزار کنیم و از اجرای برنامه‌های تکراری، منفعل و فاقد خلاقیت دوری شود.

وی بر لزوم جذب و مشارکت همه اقشار مردم در مناسبت‌ها و بزرگداشت‌های ایام الله انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: امروز دشمن برای جذب قشر خاکستری جامعه ما برنامه‌ریزی کرده است لذا باید در اجرای برنامه‌ها از همه مردم مسلمان و وطن‌دوست ایران استفاده شود و نباید فقط به حضور نیروهای انقلابی اکتفا کنیم.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع برای اقشار مختلف مردم، متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است و نباید بین مردم و نظام جدایی بیفتد زیرا تداوم و استمرار این انقلاب وابسته به حضور و مشارکت مردم است.

مصطفی پور با بیان اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر سال‌جاری مردمی و فراگیر برگزار شود، گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها شاهد برگزاری دهه فجر با نشاط، جذاب و فراگیر باشیم.