مدیر موسسه قرانی ریحانه النبی (س) کشور از اجرای طرح شهر نماز در چند استان منتخب کشور خبر داد و گفت:در این طرح به ترویج سنت نماز پرداخته خواهد شد و گیلان نیز یکی از استان های اجرای شهر نماز است .

ندای گیلان:فاضلی در پنجمین جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین که در مجتمع فرهنگی شهید مطهری در حال برگزاری است،با اشاره به فعالیت های موسسه قرانی ریحانه النبی (س)،اظهار کرد:احیای سنت های شیعه و اموزش قران ویژه کودکان و مادران از برنامه های موسسه مذکور است .

وی با بیان اینکه موسسه قرانی ریحانه النبی (س)با هدف ایجاد مرکز خلاقیت های قران و کودک در کشور شکل گرفته است،گفت:موسسه مذکور دارای طرح های ملی در اقصی نقاط کشور است .

مدیر موسسه قرانی ریحانه النبی (س) با تاکید بر اینکه موسسه مذکور در اجرای برنامه ها استوار بر پنج اصل است،ادامه داد:اسان سازی قران برای فرزندان،لذت بخش بودن،علمی اموزش دادن،ایجاد محیط های یادگیری موثر و در نهایت بهبود رفتار از پنج اصل مورد رعایت در این موسسه است .

فاضلی شعار (والدین باید مسولیت پذیر در برابر رفتارهای دینی فرزندان باشند) را شعار موسسه قرانی ریحانه النبی دانست  و گفت:برای تغییر فرهنگ در جامعه باید از کودکان و مادران شروع کنیم .

وی با بیان اینکه حدود ۷۰۰ مرکز تخصصی قران و خانواده در کشور وجود دارد،گفت:اجرای طرح های تولید محتوا برای والدین و فرزندان  از برنامه های این مراکز است .

فاضلی از برگزاری کارگاه با عنوان هر مادر ایرانی یک مربی قرانی در سراسر کشور خبر دارد و افزود: ۴۰ مرکز مادر محور در کشور به صورت تخصصی به والدین و خصوصا مادران اموزش های لازم را فرا می دهند .

وی از اجرای طرح شهر نماز در چند استان منتخب کشور خبر داد و گفت:در این طرح به ترویج سنت نماز پرداخته خواهد شد و گیلان نیز  یکی از استان های اجرای شهر نماز است