نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به انباشت مشکلات در بخش های مختلف در گیلان، گفت: ضعف در سیستم مدیریتی و نظارتی مهم ترین بروز این مشکلات است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،علی آقازاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای شهرستان رشت با بیان اینکه توسعه کشاورزی در گیلان مستلزم وجود زیر ساخت‌ها، منابع و اقدامات لازم بوده که باید در طول سال‌های گذشته انجام می‌شد، گفت: کشاورزان بومی گیلان در شرایط سختی قرار گرفته اند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس گفت: در تلاش هستیم بتوانیم مزایای اجرای طرح هادی در سطح روستاها برای بومیان روستایی و مناطق گردشگری کارگشاه باشد.

وی به مشکلات کشاورزان در بخش‌های مختلف استان گیلان اشاره کرد و افزود: برخی باند بازی‌ها در بخش‌های مدیریتی استان و تغییر کاربری‌های غیر موجه اعضای شوراهای اسلامی را بد نام کرده است.

آقازاده به بحران فاضلاب رشت و کمک سازمان‌های جهانی در این خصوص طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: ضعف سیستم مدیریتی و نظارتی در این بخش سبب شد حل مشکل فاضلاب در گیلان بلاتکلیف بماند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه وضعیت پسماند سراوان رشت بحرانی است، تصریح کرد: این وضعیت با وجود سو مدیریت‌ها شکل گرفته و انباشت مشکلات این بخش به نظر نمی‌رسد به زودی حل شود.

آقازاده به تعطیل کارخانجات گیلان طی ۲۰ سال گذشته اشاره و اظهار کرد: همه مسئولیم زیرا در این جنایت سکوت و همراهی کرده ایم. در تلاش هستیم کارخانه‌های پوشش، الکترونیک و ابریشم گیلان احیا شود