رییس شورای شهر کوچصفهان گفت: اختصاص ۲ میلیارد تومان در دو سال متوالی به شهرستان کوچصفهان در خصوص بهبود آسفالت و سنگفرش خیابان ها و جذب اعتبار حدود ۳ میلیارد تومانی جهت روشنایی کمربندی این شهرستان بخشی  از مهمترین حمایت های این نماینده دلسوز گیلان در این دوره می‌باشد.

مهیار حسین‌زاده رییس شورای شهر کوچصفهان در گفتگو با ندای گیلان مطرح کرد: از سوی جبارکوچکی نژاد نماینده منتخب رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیار ارزنده ای در این شهرستان در جهت توسعه و پیشرفت عرصه های مختلف شهری و عمرانی انجام گرفته است.

وی در تشریح این اقدامات عنوان کرد: اختصاص ۲ میلیارد تومان در دو سال متوالی به شهرستان کوچصفهان در خصوص بهبود آسفالت و سنگفرش خیابان ها و جذب اعتبار حدود ۳ میلیارد تومانی جهت روشنایی کمربندی این شهرستان بخشی  از مهمترین حمایت های این نماینده دلسوز گیلان در این دوره می‌باشد.

رییس شورای شهر کوچصفهان در ادامه ازجذب اعتبار ۳میلیاردی در خصوص احداث پایگاه اورژانس این شهر، اختصاص یک دستگاه ماشین آتش نشانی از سازمان همیاری و دهیاری های کشور به شهرداری این شهرستان، بازگشایی مجدد بازار دام، و جذب وام ۲۰ میلیارد تومانی کم بهره درراستای طرح و احداث استخر شنای کوچفهان از وزرات کشور با حمایت جبار کوچکی نژاد نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی خبرداد.