رئیس شورای شهر خمام گفت: به  همه  نمایندگان  مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بودجه تعلق می‌گیرد که مهندس کوچکی نژاد ۵ میلیارد  تومان برای  شهرستان خمام در راستای پروژه های مختلف عمرانی و فرهنگی هرسال اختصاص داد.

واحدی رییس شورای شهر خمام در گفتگو با ندای گیلان اظهار داشت: جبار کوچکی نژاد نماینده منتخب مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی از دور سوم اقدامات اساسی در جهت شهرستان شدن بخش  خمام انجام داد و در چند مرحله نامه های شورا و شهرداری خمام با پیگیری های منجسم وی در نهایت به شهرستان شدن بخش خمام منجر شد.

وی افزود: به  همه  نمایندگان  مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بودجه تعلق می‌گیرد که مهندس کوچکی نژاد ۵ میلیارد  تومان برای  شهرستان خمام در راستای پروژه های مختلف عمرانی و فرهنگی هرسال اختصاص داد.

واحدی در ادامه افزود: با پیگیری های وی در خصوص فاضلاب شهری از مسئول اعتبارات آب و فاضلاب کشور، مدیرکل آبفا استان و مدیرکل برنامه و بودجه گیلان برای بازدید از پروژه مربوطه به این شهرستان دعوت بعمل آمد و در نهایت در بودجه سال آینده پروژه تصفیه خانه آب و فاضلاب شهرستان خمام قرار گرفت.

رییس شورای شهر خمام با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات مردم، حضور مستمر وی در کنار مردم  و شورای خمام در حوزه‌های مختلف نیز نقش بسیار موثری در پیشبرد اهداف توسعه محور این شهرستان دارد، افزود: مهندس کوچکی نژاد نماینده ای دلسوز و همراه همیشگی مردم گیلان است و امیدواریم در دوره ششم نیز بتوانیم شاهد حضور وی در مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی در خاتمه افزود: در حال حاضر در شرایطی هستیم که باید تصمیم درستی اتخاذ کنیم و انتخابی داشته باشیم که منجر به پیشرفت و آبادانی کشور بشود.