نجفی تصریح کرد: شورای تامین استان گیلان در سطح کشور اگر بی نظیر نباشد به زعم مدیران کشوری یقینا کم نظیر است است.

به گزارش ندای گیلان،استاندار گیلان در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت : نیروی انتظامی همواره برای برقراری امنیت در کنار مسئولین است
دکتر محمد علی نجفی با بیان اینکه تاثیر تلاش های سردار میرحیدری در گیلان انکارشدنی نیست، اظهار داشت: روحیه ایثار و خلوص فرمانده سابق انتظامی استان قابل تقدیر است.
وی نظام مقدس اسلامی را یک نظام مردم سالار دانست و اضافه کرد: در این نظام همه مدیران باید بر اساس باورها و ارزش های دینی پاسخگوی مردم باشند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه سردار اسحاقی سال ها در استان های مختلف تجارب ارزشمندی به دست آورده است، تصریح کرد: این تجربیات می توانند برای حفظ امنیت پایدار استان موثر باشند‌.
دکتر نجفی نیروی انتظامی را بازوی اصلی برقراری نظم و امنیت معرفی کرد و بیان داشت: حضور همیشگی پلیس در صحنه زمینه ساز ثبات کشور است.

وی تصریح کرد: شورای تامین استان گیلان در سطح کشور اگر بی نظیر نباشد به زعم مدیران کشوری یقینا کم نظیر است است.

وی با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی مشترک پلیس و استانداری در دوران تصدی سردار میرحیدری، خاطرنشان کرد: طرح فرهنگی گیلان مطهر گام ارزشمندی برای ارتقا امنیت اخلاقی استان بود.
استاندار گیلان اخلاق مداری و مردم محوری را از خصوصیات برجسته پلیس دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی به ارزش ها و باورهای دینی هویت می بخشد‌.
دکتر نجفی با ابراز امیدواری برای تداوم توفیقات فرماندهی انتظامی استان با حضور سردار اسحاقی، برای سردار میرحیدری در سمت تازه آرزوی توفیق کرد.