شهردار رشت در جلسه شورای معاونان شهرداری اظهار کرد که ساماندهی نقاط آبگیر رشت مرحله به مرحله در حال انجام است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رحیم شوقی در جلسه معاونان شهرداری با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما اظهار کرد: آمادگی نیروهای امدادرسان با تجهیزات و ماشین آلات برای مقابله با حوادث غیر مترقبه تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در موسم بارندگی قرار داریم، از جلسه‌های گذشته برنامه ریزی مدون برای ساماندهی نقاط آبگیر شهر رشت انجام شده است.
شهردار رشت لایروبی انهار و کانال ها، لوله‌گذاری و ترمیم شکستگی لوله‌ها در هدایت آب‌های سطحی را مهم عنوان کرد و افزود: طی ۴۵ روز گذشته تمام نقاط دارای آبگرفتگی مناطق شهری شناسایی شده و مرحله به مرحله در حال انجام است.
شوقی با بیان اینکه شبکه هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر ایجاد شده است، تصریح کرد: شبکه هدایت آب‌های سطحی نیازمند نگه داشت است و مطالعات در این زمینه با انتخاب مشاور انجام شده است.
وی در ادامه بر تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی شهر رشت به ویژه تقاطع‌های غیر همسطح تاکید کرد و گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه‌های عمرانی طرح میثاق در ارتقای خدمات دهی به شهروندان اثرگذار است.
شهردار رشت همچنین با تاکید بر پیگیری مدیران مناطق در تحقق درآمدی بودجه شهرداری، خاطرنشان کرد: تحقق درآمدی مناطق در اجرا و اتمام به موقع پروژه‌های عمرانی شهرداری حائز اهمیت است.