به گزارش ندای گیلان از رشت، سید محمدعلی ثابت‌قدم امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر به پرسش‌های مطرح شده توسط اعضای شورا پاسخ گفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سید محمدعلی ثابت‌قدم امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر به پرسش‌های مطرح شده توسط اعضای شورا پاسخ گفت.

شهردار رشت با اشاره به وضعیت زباله سراوان رشت اظهار کرد: اقدام‌هایی درباره محیط‌زیست سراوان در حال انجام بوده و در حوزه حمل و نقل عمومی نیز با تجهیز ناوگان اتوبوسرانی فعالیت‌هایی در دست انجام است.

ثابت قدم روند عمومی پروژه‌های عمرانی شهر رشت را خوب توصیف کرد و گفت: برای اعزام تجهیزات ماشین‌آلات شهرداری رشت به سامرا اطلاع نداشتم که باید از شورا مجوز می‌گرفتم و این موضوع را بررسی می‌کنم.

وی با بیان اینکه مباحث نرم‌افزاری از جمله سرمایه‌گذاری و هدفمندسازی در رشت در دست بررسی است، افزود: پروژه زیرگذر شهید رجایی رشت نیز هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد و توسعه فضای سبز شهر در دستور کار قرار دارد.

ثابت‌قدم درباره کاهش برداشت شن و ماسه توسط کارخانه آسفالت سازی شهرداری، گفت: ریشه‌های این کار به عدم صدور مجوز توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت و آب و فاضلاب شهری برمی‌گردد.

وی با اشاره به روند برگزاری مناقصات شهرداری رشت خاطرنشان کرد: تمام مناقصات شهرداری رشت با نظارت سازمان‌های بازرسی انجام شده است.

شهردار رشت به کنده‌کاری‌های پیاده‌راه فرهنگی رشت اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای برخی از طرح‌ها با اداره کل میراث به توافق نرسیده بودیم و سعی کردیم تا به مرور طرح‌های خود را اجرایی کنیم و به همین دلیل دوباره در پیاده‌راه کنده‌کاری انجام شده است.