سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از مجروح شدن ۳ جنگلبان در هنگام ماموریت در منطقه بالارود سیاهکل خبر داد و گفت: ضاربان پس از شناسایی با دستور دادستان توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سرخوش کرم زاده در گفتگویی بیان کرد: برخورد با قاچاقچیان چوب در اولویت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان قرار دارد.

وی از مجروح و زخمی شدن ۳ تن از جنگلبانان منابع طبیعی سیاهکل هنگام مأموریت در منطقه بالارود این شهرستان خبر داد و افزود: این ۳ مأمور وظیفه شناس در حین مأموریت و گشت زنی در خصوص کنترل قاچاق چوب آلات جنگلی بودند که مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

کرم زاده تصریح کرد: ضاربان که پدر به همراه دو پسر بودند پس از شناسایی با دستور دادستان توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به اینکه حال عمومی دو نفر از مأموران منابع طبیعی مساعد است، اضافه کرد: مأمور دیگر به دلیل شدت جراحت وارده و برای درمان بیشتر به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل شد.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف زمین‌های ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند.