نماینده رشت با بیان اینکه در بخش دفن زباله شرمنده مردم هستیم، اظهار داشت: امیدواریم هر کسی که در مقام حفاظت محیط زیست دولت دوازدهم خدمت می کند، برای رفع این معضل اقدام کاربردی انجام دهد.

به گزارش ندای گیلان،غلامعلی جعفرزاده، عصر  امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در سطح این شهرستان و با بیان اینکه در بخش دفن زباله شرمنده مردم هستیم، اظهار داشت: امیدواریم هر کسی که در مقام حفاظت محیط زیست دولت دوازدهم خدمت می کند، برای رفع این معضل اقدام کاربردی انجام دهد.

وی با اشاره به عدم پرداخت سهم بودجه شهرستان رشت، گفت: جمعیت از فاکتورهای مهم توزیع بودجه است لذا باید سعی کنیم به بالای 31 درصد توزیع اعتبارات برسیم.

جعفرزاده حضور دکتر نوبخت را در کابینه دولت یازدهم یک نعمت برای استان دانست و گفت: تشکیل کابینه دولت دوازدهم را در پیش داریم که مردم گیلان با حضور پرشکوه در انتخابات و حمایت از دولت تدبیر و امید ثابت کردند که می توانند حامیان خوبی برای دولت دوازدهم باشند براین اساس جا دارد که گیلانیان سهم بیشتری در کابینه دوازدهم داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان، گفت: آزادراه امامزاده هاشم-خمام-انزلی جهت تکمیل شدن به 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مجوزهای لازم از وزارت راه و شهرسازی دریافت شده و امیدواریم با کمک همه مسئولان سریع تر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: در جریان برف اخیر حدود هزار تیر برق سقوط کرد که تاکنون 180 کیلومتر کابل و تیرگذاری انجام شده و به دو پست برق برای سنگر و خمام هم نیاز داریم.

مردم گیلان با حضور پر شکوه در انتخابات، حماسه دیگری خلق کردند که این موفقیت حاصل تلاش مجریان برگزاری انتخابات است.

وی ادامه داد: توسعه دفاتر نمایندگی امور مالیاتی در خمام و سنگر از الزمات دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبات مدیریت رمز موفقیت توسعه استان است، تصریح کرد: انتخاب دهیار بر عهده شوراهاست، نباید زحمات افرادی که موفق کار کرده اند نادیده گرفته شود لذا آن کسی که با هر نگاهی به مردم خدمت کرده، بهتر است استمرار خدمت دهد.

جعفرزاده در پایان با بیان اینکه در سطح بخش ها و روستاها مدارسی که تعطیل و فاقد دانش آموز هستند را به مراکز فرهنگی نظیر کتابخانه تجهیز کنید  گفت: بخشداران باید اینگونه مدارس را شناسایی کنند و اعتبارات لازم هم از سوی وزارت ارشاد پرداخت می شود.