در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم داماش گیلان مغلوب شهرداری ارومیه شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم داماش گیلان مغلوب شهرداری ارومیه شد.

در این دیدار که عصر شنبه در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال داماش گیلان به برتری دست یابد .

این مسابقه ، از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت ، در یک هوای بارانی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال شهرداری ارومیه در همان دقایق اولیه بازی به گل برتری دست یافت و امید رضایی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه پنجم گل اول تیم شهرداری ارومیه را به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، تیم فوتبال داماش گیلان بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه 33 توسط سامان نورمحمدی به گل تساوی دست یاید تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز ، تیم فوتبال داماش گیلان موقعیت های مناسب گلزنی داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و در حالی که این بازی با نتیجه مساوی رو به اتمام بود تیم شهرداری ارومیه به گل برتری خود دست یافت .
در دقیقه نود این دیدار ، امید رضایی موفق شد دومین گل خود و شهرداری اورمیه را به ثمر برساند تا این تیم سه امتیاز با ارزش این بازی خارج از خانه را کسب کند .