نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش دانش آموزان در آینده انقلاب اسلامی، گفت: خودسازی و دانش افزایی دو ویژگی دانش آموز در تراز انقلاب است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،آیت الله رسول فلاحتی در دیدار اعضای هیئت برگزاری «دوره آموزشی- تشکیلاتی طلایه داران فردا» با اشاره به نقش نوجوانان و جوانان در آینده کشور، اظهار کرد: دانش آموزان در ایام انقلاب نیز در پیشبرد اهداف و پیروزی انقلاب نقش آفرین بودند.

وی با بیان اینکه محور حرکت ها و تجمع ها باید دانش آموزان باشند، افزود: تشکیل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی به منظور هدایت حرکت های دانش آموزی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود فضای معنوی در جامعه اسلامی، بیان کرد: امروز دانش آموزان در فضایی قرار گرفته اند که مقام معظم رهبری حامی نوجوانان و جوانان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وظیفه دانش آموزان در عصر حاضر تنها محدود به ایران نیست و بلکه فرا مرزی، تصریح کرد: امروز دانش آموز ایرانی تحلیل گر مسائل روز دنیا است و سیاست را درک کرده و می فهمد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه دانش آموزان در زمینه خودسازی، تصریح کرد: با خودسازی، جاه طلبی از بین می رود ضمن اینکه انقلاب نیازمند نیروهای دلداده، دلسوخته، فهمیده و رنج دیده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دانش آموزان در کنار توجه به خودسازی باید دانش خود را نیز اضافه کنند، افزود: افزایش بصیرت از مهم ترین ویژگی های دانش آموزان در تراز انقلاب است.

وی با بیان اینکه اتکا به قدرت الهی نباید در هیچ کاری از سوی دانش آموزان فراموش شود، گفت: بزرگ ترین دستاورد توکل این است که امام خمینی (ره) به خدا توکل کرد و پس از ۱۵ سال انقلاب اسلامی که یک بعثت بزرگ محسوب می شود، را به جامعه ایرانی و جهانیان عرضه کرد.