رخشاد گفت:هدف از برگزاري اين كمپين افزايش آگاهي و سطح بينش است كه در واقع يك فرد با اهداي اعضاي بدنش مي تواند به چند نفرجان و زندگي ببخشد.

دكتر حسن رخشاد در حاشیه برگزاری کمپین اهدای عضو  که در دانشکده پرستاری شهید بهشتی رشت برگزار شد در گفتگو با خبرنگار نداي گيلان اظهارکرد : هدف از برگزاري اين كمپين افزايش آگاهي و سطح بينش است كه در واقع يك فرد با اهداي اعضاي بدنش مي تواند به چند نفرجان و زندگي ببخشد.
مدیر امور فرهنگی ، فوق برنامه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اين كمپين دومين كمپني است كه طي سال جاري در دانشگاه علوم پزشكي تشكيل شده است خاطرنشان کرد:اين كمپين نتيجه زحمات انجمن علمي دانشكده پرستاري شهيد بهشتي رشت است و يك كمپين هم اعضاي علمي دانشكده پزشكي انجام داده اند.
رخشاد ایران را سومین کشور جهان از نظر اهدای عضو عنوان کرد و افزود:این کمپین باشور و هيجان خوبي از سوي دانشجويان همراه است و همچنین همه  مي توانند در اين كمپين ها عضو شوند.

زهرا مختاري  در حاشیه برگزاری کمپین مذکور به خبرنگار ندای گیلان گفت:امروز شاهد يك اقدام ايثارگرانه و انسان دوستانه  دردانشكده هستيم كه توسط دانشجويان گروه پرستاري برنامه ريزي شده است.

 رئيس دانشكده پرستاري مامایي شهيد بهشتي  گیلان افزود:دانشجويان در این کمپین فرهنگ ايثار و انسان دوستي را به نمايش گذاشتند.
وی با بيان اينكه کمپین اهدای عضو با استقبال خوبی از جانب دانشجویان روبرو شد بیان داشت:از همه کسانی که موجب ایجاد شور و شوقی اینچنینی در بین دانشجویان شدند تشکر می کنم.

مختاري در ادامه اضافه كرد:دانشجو بايد از همه ابعادمختلف شخصيتي مورد توجه قرار بگيرد،علم آموزي يكي از آن ابعاد كه بايد به نحو احسنت انجام شود.

وی ادامه داد:مسائل فرهنگي و روحي رواني ابعاد ديگري است و مسائل فرهنگي ابعاد ديگر است كه تشكيل دهنده شخصيت يك انسان است كه خوشبختانه معاونت فرهنگي دانشگاه به همه ابعاد انساني دانشجویان مي پردازد.

مازیار قناعت شعار هم در حاشیه برگزاری کمپین اهدای عضو در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان بیان داشت: ما اين كمپين را بصورت خود جوش و دانشجويي برگزار كرديم.
دبیر انجمن علمی دانشجویی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در برگزاری این کمپین 3ارگان دانشكده پرستاي شهيد بهشتي،معاونت فرهنگي و واحد جمع آوري اعضاي بيمارستان رازي  همکاری داشتند افزود:ما باجازه اين بيمارستان وتحت نظر همين ارگان كمپين را راه اندازي كرديم.

قناعت شعار با بیان اینکه کمپین مذکور بعد از دیدن آموزش مقدماتی برگزار شد اظهار کرد:امیدواریم بتوانیم به عنوان سفيران اهداي عضو اين عمل خير و خدا پسند را ترويج داده و فرهنگ سازي کنیم.

هانيه ايراني  در حاشیه برگزاری کمپین مذکور با اشاره به اینکه درسال 94 آيين نامه انجمن هاي علمي دانشجويي حول محور معاونت فرهنگي و دانشجويي به همه دانشگاه علوم پزشكي سراسر كشور ابلاغ شد به خبرنگار ندای گیلان گفت: 9سال است كه دانشگاههاي علوم  درحال انجام اين كار هستند.

كارشناس مسئول انجمن هاي علمي دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي گيلان ادامه داد:انجمن دانشجويي يك كار جديدي است و خوشبختانه دانشجويان توانستند در اين چند ماه كه انجمن دانشجويي شكل گرفته اقدامات خوبی را صورت ببخنشند که یکی از آنها همین كمپين اهداي عضو است.
ايراني با بيان اينكه  انجمن علمي دانشجويي با هدف كلي جهاد علمي و ترويج فرهنگ اسلامي دركليه سطوح شكل گرفته است ،گفت:انجام اینچنین كارهايي كه سرآغاز تا به انتها به عهده خود دانشجو است،ايده و مطلب را دانشجويان ارئه ميدهد.

وی با تاکید بر اینکه كار گروهي باعث ايجاد اعتماد به نفس در بين دانشجويان مي شود بیان داشت:برگزاری این کمپین ها را موجب ایجاد نشاط و کشف استعداد دانشجویان دانست.

photo_2017-02-21_16-45-42