مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، گفت: در تعطیلات آخر تابستان سیاست های فراگیری را در قالب برگزاری جشنواره های فرهنگی در دستور کار خود دارد و در این راستا جشنواره تابستانی موزه میراث روستایی را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش نداي گيلان:  مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، گفت: در تعطیلات آخر تابستان سیاست های فراگیری را در قالب برگزاری جشنواره های فرهنگی در دستور کار خود دارد و در این راستا جشنواره تابستانی موزه میراث روستایی را برگزار خواهیم کرد.
رضا علیزاده در مورد عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در تعطیلات تابستانی در شهرستان رشت، اظهار کرد: برنامه های متنوعی را در شهرستان رشت در بحث میراث فرهنگی برگزار کردیم.

وی افزود: رشت در ایام سال به ویژه در نوروز و تابستان پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در ادامه این مطلب تصریح کرد: میراث فرهنگی تنها وظیفه حفظ و حراست از میراث های ایرانی در حوزه فرهنگی و تاریخی نیست بلکه در کنار بازسازی مکان ها و محل هایی که در کشور به ثبت تاریخی رسیده اند باید این فرهنگ را نیز انتشار دهد.

موزه روستایی رشت وزنه ای مهم در نشر فرهنگ و میراث گیلان زمین

وی با تاکید بر اینکه موزه روستایی در رشت وزنه ای مهم در نشر فرهنگ و میراث گیلان زمین است، گفت: در تعطیلات آخر تابستان اداره میراث فرهنگی گیلان سیاست های فراگیری را در قالب برگزاری جشنواره های فرهنگی در دستور کار خود دارد و در این راستا جشنواره تابستانی موزه میراث روستایی را برگزار خواهیم کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه میراث معنوی شهرستان های گیلان باید شناسایی و معرفی شوند، اظهار کرد: آغاز این جشن فرهنگی در رشت زده می شود تا گردشگران داخلی و خارجی که به گیلان سفر می کنند و از رشت عبور می کنند برای بازدید از این جشنواره در موزه روستایی توقف کنند.