اشجری گفت:جابجائی محل برگزاری مراسم روز 22 بهمن شهر رشت از میدان شهدای ذهاب به میدان مصلی به استناد نامه معاون سیاسی امنیتی استاندار است

به گزارش ندای گیلان از رشت،حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهپيمايی یوم الله 22 را صحنه نمايش بيداری و هوشياری ملت ایران و جلوه‌‌گر اتحاد و همدلی آنان و احساس مسئولیت نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعلام انزجار از دشمنان قسم خورده اسلام دانست.

وی تصریح کرد:حضور همه جانبه مردم ایران در صحنه موجب خشنودی دوستداران نظام و دلگرمی خدمتگزاران خواهد شد و دشمنان داخلی و خارجی را ناامید کرده و دسیسه‌ها و توطئه‌های آنان را خنثی خواهد نمود.

رییس ستاد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 58 نقطه استان برگزار می‌شود گفت:راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر رشت از چهار مسیر به سوی میدان مصلی با شکوه ویژه‌ای انجام خواهد شد.

وی گفت:جابجائی محل برگزاری مراسم روز 22 بهمن شهر رشت از میدان شهدای ذهاب به میدان مصلی به استناد نامه معاون سیاسی امنیتی استاندار است که در آن ادعا شده تاکید نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان و مجموع اعضای شورای تامین بر برگزاری مراسم 22 بهمن در میدان مصلی می باشد.

رییس ستاد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد:با توجه به مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سیاست‌گذاری،برنامه‌ریزی،سازماندهی،نظارت راهبردی و مدیریت برگزاری مراسم ملی،عمومی و رسمی کشور،تعیین مکان برگزاری مراسم 22 بهمن بدون داشتن دلیل امنیتی در جلسه شورای تامین استان محل تامل است.

حجت الاسلام اشجری گفت:نظر کارشناسی اعضای شرکت‌کننده در جلسات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به جهت ویژگی‌های پیاده راه فرهنگی و ساختمان شهرداری رشت و مرکزیت شهر به برگزاری مراسم در میدان شهدای ذهاب بود.

وی اضافه کرد:کارشناسی‌های بعمل آمده، بازدیدهای میدانی و تجربیات سالهای گذشته به ویژه سال 89 که برگزاری جشن یوم الله 22 بهمن متقارن با روز جمعه بود،حاکی از مناسب‌بودن میدان شهدای ذهاب برای برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اشجری در پایان خاطرنشان کرد:برگزاری مراسم در میدان مصلی به واسطه ایجاد دکور،جلوه‌آرائی،نصب سیستم صوتی و فضاسازی میدانی،موجب ترافیک و مسدود شدن خیابان در روزهای منتهی به 22 بهمن می‌باشد که پیشاپیش از مردم بزرگوار شهر رشت به ویژه رانندگان محترم پوزش می‌طلبیم.

isna95