مربی تیم مینی بسکتبال دختران گیلان گفت : در جریان مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات که در همدان برگزار شد ، تیم گیلان از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها بازماند .

به گزارش  ندای گیلان ، مربی تیم مینی بسکتبال دختران گیلان گفت : در جریان مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات که در همدان برگزار شد ، تیم گیلان از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها بازماند .
شادی عادلی  افزود : بر این اساس ، تیم مینی بسکتبال گیلان در این مرحله از رقابتها ، یک پیروزی و دو شکست کسب کرد که با توجه به این امر ، نتوانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را به دست آورد .
وی اظهار کرد : تیم مینی بسکتبال دختران استان گیلان در این مرحله و در دیدارهایی که برگزار کرد موفق شد با نتیجه 83 بر 42 برابر تیم مینی بسکتبال دختران خراسان شمالی به برتری دست یابد .
وی ادامه داد : تیم مینی بسکتیال دختران گیلان در سایر دیدارهای این مرحله نیز با تیمهای قدرتمند تهران و همدان به رقابت پرداخت که در نهایت با نتیجه 76 بر 37 مغلوب تیم قدرتمند تهران شد و با نتیجه 79 بر 56 نیز برابر تیم همدان که میزبان این مسابقات بود ، متحمل شکست شد .
مربی تیم مینی بسکتبال دختران گیلان خاطرنشان کرد : ستاره نوحی ، بیتا جعفری ، زهرا نوایی ، پرند صالحی نژاد ، مرضیه حیاتی ، مهدیه مومنی پور ، مائده عاشورزاده ، کیانا کاظمیان ، فاطمه ادهم ، ملیکا شادمان و سبا یوسفی آزاد اعضای تیم مینی بسکتبال دختران گیلان را در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مینی بسکتبال دختران قهرمانی کشور تشکیل می دادند .
شادی عادلی یادآورشد : تیم مینی بسکتبال دختران گیلان با کسب عنوان قهرمانی رقابتهای منطقه سه کشور ، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابتها را کسب کرده بود .