معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت: بطور میانگین پیش بینی می‌شود روزانه ۵۵۰ تا ۶۰۰ تن مرغ در کشتارگاه‌های گیلان تولید شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حجت اکبرنژاد با اشاره به تفاوت قیمت ۱۵ هزار تومان مرغ در گیلان با سایر استان‌ها گفت: افزایش قیمت مرغ در استان‌های همجوار باعث کاهش مرغ در بازار‌های استان شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به جوجه ریزی مناسب واحد‌های مرغ گوشتی در استان گفت: حدود ۱۵ میلیون مرغ در مرغداری‌های گیلان در حال پرورش است که این میزان مرغ به مرور به بازار مصرف عرضه خواهد شد.
وی تصریح کرد: از این میزان تولید حدود ۵۰ درصد در استان و ۵۰ درصد دیگر به استان‌های هدف به خصوص تهران و البرز ارسال می‌شود.
حجت اکبرنژاد با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازارافزود: مردم نگران نباشند با تداوم تولید، هیچ گونه کمبودی در گیلان نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه همه نهاده‌های مرغداری‌های گوشتی تا امروز تامین شده تصریح کرد: شرکت پشتیبانی، تمامی نهاده‌های مرغداران گوشتی را تامین خواهد کرد وهیچگونه نگرانی وجود ندارد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان به مشکلات حمل و نقل نیز اشاره کرد و گفت: در تلاشیم از طریق خط ریلی این مشکل را رفع کنیم.