معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت:۳۰ دستگاه کامیون از سوی استانداری برای جمع آوری برف های انبوه در اختیار شهرداری قرار داده شد تا عملیات انتقال این برف ها انجام شود.

به گزارش ندای گیلان،معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: با تلاش مداوم نیروهای این مجموعه برای عملیات برف روبی در زمان حاضر دسترسی به معابر اصلی در بخش های مختلف کلانشهر رشت فراهم است و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

علیرضا مقصودی اظهار داشت : آمد و شد در معابر اصلی کلانشهر رشت در حال انجام است و شرایط تردد به حالت عادی برگشت.

وی با بیان اینکه در معابر درجه یک، دو  و سه عملیات برف روبی انجام شده، افزود: توقف خودروها در کوچه های تنگ و باریک عملیات برف روبی را سخت کرده که در زمان حاضر برف روبی این کوچه ها در دست انجام است.

وی درباره برفهای انباشته شده  در مکان هایی از جمله میادین رشت بیان داشت: ۳۰ دستگاه کامیون از سوی استانداری برای جمع آوری برف های انبوه در اختیار شهرداری قرار داده شد تا عملیات انتقال این برف ها انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خاطر نشان کرد: در زمان حاضر، ۳۸ دستگاه اتوبوس در این کلانشهر فعال است که شهروندان می توانند برای تردد از این خودروها استفاده کنند.

وی درباره جمع آوری زباله های شهروندان با توجه به بارش سنگین برف بیان داشت: زباله ها جمع آوری شده و تنها در برخی معابر فرعی که شهروندان همکاری لازم برای انتقال زباله ها به معابر اصلی را نداشتند، زباله ها باقی مانده که برای جمع آوری آنها نیز اقدام لازم انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت اضافه کرد: راه دسترسی به محل دفن زباله در سراوان رشت و کارخانه کود آلی نیز فراهم است.

irna