علوی گفت: تماس ها تا پاسی از شب ادامه داشت اما صبح خودم را به خدا سپردم و گفتم در ید اختیار تو هستم.

سید امیر حسین علوی ظهر امروز در صحن شورا اظهار داشت: طی روزهای اخیر بارها “واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا” را با خود تکرار کردم تا بتوانم اعضای شورا را دور هم حفظ کنم و به مردم خدمت کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه امروز برای تک تک اعضای شورا خدمت به مردم باید عامل اتحاد باشد افزود: برای حفظ منافع مردم و خدمت به مردم این شهر دور هم متحد و همدل جمع شده ایم و تلاش می کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم با فرهنگ رشت سالها رنج و سختی را تحمل کردند و امروز اتفاق میمون و مبارکی رخ داد و با ۱۱ رای که یک اتفای کم سابقه بود تمامی اعضای شورا در کمال اتحاد شهردار این شهر را انتخاب کردند.

سید امیرحسین علوی با اشاره به اینکه ممکن است در برخی موارد بین اعضا اختلاف سلیقه و یا اختلاف نظری وجود داشته باشد افزود: با درایت و تدبیر همکارانم در شورای پنجم می خواهیم در راه منافع رشت یکدل، یکرنگ و یکصدا باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه پیام این رای متحد و یازده نفره باید نصب العین شهردار باشد خاطر نشان کرد: این یازده نفر منتخب مردم رشت با مجموع حدود ۲۰۰ هزار رای هستند و مسئولیت سنگینی بر عهده شما است.

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم در کمتر از دو هفته شهردار رشت را در کمال آرامش و در فضایی آرام انتخاب کرده است گفت: قطعا دست خدا و دعای خیر مردم همراه و پشتیبان ما بوده است.

سید امیرحسین علوی ادامه داد: به عنوان کوچکترین عضو شورا در همین مدت درس های فراوانی از همکاران شورایی خود یاد گرفته ام و امیدوارم اگر نقایصی در کارم وجود داشته است به بزرگواری خودشان ببخشند اما من تمام تلاشم را کرده ام تا هیچگاه اختلاف نظر ها وحدت شورایی را از هم نپاشاند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به تماس ها و فشارهای بیرونی برای انتخاب شهردار اشاره کرده و گفت: این تماس ها تا پاسی از شب ادامه داشت اما صبح خودم را به خدا سپردم و گفتم در ید اختیار تو هستم و سعی کردم مصلحت شهر را رقم بزنم.

وی همچنین اظهار داشت: امروز بهترین اتفاق ها برای رشت رقم خورده است. تداوم این مسیر نیز با اتحاد و همدلی میسر است. امروز اعلام می کنم اگر یک روز هم به مدیریت من در این صندلی مانده باشد تمام تلاش خود را خواهم کرد تا وظایفم را به درستی انجام دهم.

سید امیرحسین علوی در پایان از زحمات فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت تشکر کرد و گفت: تا زمان آغاز به کار رسمی دکتر مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت سرپرست شهرداری رشت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی اشاره ای به مشکلات مالی شهرداری رشت کرد و گفت: فرامرز جمشیدپور با چنگ و دندان و پیگیری های مستمر منابع مالی را به شهرداری آورد و از او تشکر می کنم.

 

 

 


حرف تازه