رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه این نشست باهدف ایجاد تعامل در راستای اجرای پروژه طرح میثاق برگزار شده است افزود: باید مشکلات را به حداقل برسانیم و اجازه ندهیم تا عدم مدیریت یکپارچه شهری در مسیر اجرای پروژه‌ها تعلل ایجاد کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا در این نشست در دفتر شهردار رشت با اشاره به اینکه فقدان مدیریت یکپارچه شهری منجر به بروز مشکلات و ناهماهنگی‌ها می‌شود اظهار کرد: سازمان‌ها بر اساس تدابیر خودشان امورات را انجام می‌دهند و این مسئله چالش‌ها و مشکلاتی در روند اجرای پروژه‌ها رقم می‌زند.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه این نشست باهدف ایجاد تعامل در راستای اجرای پروژه طرح میثاق برگزار شده است افزود: باید مشکلات را به حداقل برسانیم و اجازه ندهیم تاعدم مدیریت یکپارچه شهری در مسیر اجرای پروژه‌ها تعلل ایجاد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه هشت پروژه طرح میثاق برای مجموعه مدیریت شهری رشت بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: شهروندان رشت نیز منتظرند تا هر چه سریعتر اجرای این پروژه‌ها آغاز و تاثیرات آن را در شهر ببینند.

شهردار رشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه در مجموعه شورا و شهرداری رشت همدلی و پشتیبانی خوبی وجود دارد اظهار کرد: اعضای شورای رشت و در راس ریاست شورا، حمایت بسیار خوبی از اقدامات طرح‌های شهرداری رشت انجام می‌دهند و این همراهی منجر به تسریع در پروژه‌ها و رفع موانع پیش رو شده است.

رحیم شوقی با بیان اینکه تعاملات درون سازمانی و فرا دستگاهی اتفاقات خوبی را رقم می‌زند افزود: یقینا نتایج این همراهی در بهبود وضعیت زندگی شهروندان نیز تاثیر گذار است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری با دیگر دستگاه‌ها نیز در بهترین شرایط تعاملی قرار دارد تصریح کرد: بازدیدهای میدانی ناظرین عمرانی و پیمانکاران به منظور اجرای پروژه‌های طرح میثاق آغاز شده است و پیمانکاران برای تجهیز کارگاه نیز وارد عمل شده اند.

شهردار رشت با بیان اینکه پیمانکار پروژه ژ پنج نیز انتخاب شده است گفت: با تعاملات ایجاد شده اجرای این پروژه نیز با سرعت در دست انجام است و ان شاالله به حول الهی و با اجرای آن بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی رشت برطرف می‌شود و امیدواریم تا تداوم تعاملات ما بین دستگاه‌ها و مجموعه مدیریت شهری رشت که به تسریع در اجرای پروژه‌های درون شهری می‌انجامد، تاثیرات اجرای این پروژه‌ها هر چه سریعتر در زندگی شهروندان نمود پیدا کند.

مدیرعامل توزیع برق استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تعاملات ما بین دستگاه‌ها منجر به رفع مشکلات شهروندان می‌شود اظهار کرد: پیشرفت طرح‌های عمرانی در گرو تعاملات است.

محمد تقی مهدی زاده با بیان اینکه همواره تلاش کرده‌ایم تا همکاری‌های لازم را با دیگر مجموعه‌ها و دستگاه‌ها داشته باشیم افزود: شهردار و ریاست شورای رشت از افراد شناخته شده در رشت هستند و باید بگویم طی این مدت نیز اقدامات خوبی در شهر مشاهده کرده‌ایم.

وی به اجرای پروژه‌های عمرانی طرح میثاق اشاره کرد و گفت: مجموعه توزیع برق شهرستان رشت همکاری‌های لازم را در راستای اجرای این پروژه با مجموعه مدیریت شهری دارد و تلاش می‌کنیم تا هیچ وقفه‌ای در این مسیر ایجاد نشود.