رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: مبلمان شهری رشت متناسب با سالمندان تعریف و ایجاد شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا در یکصد و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت به تدبیر امام راحل و به منظور اتحاد بیشتر مسلمین و مقابله با توطئه‌های دشمنان که به دنبال ایجاد نفاق ما بین مسلمانان بوده و هستند نامگذاری شد.

وی با گرامیداشت روز آتش نشان افزود: روز گذشته شاهد برگزاری رژه زیبا و پرشور آتش نشانان خدوم شهر رشت بودیم که نشان از اقتدار این قهرمانان آب و آتش دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نهم مهر ماه مصادف با روز سالمند، بیان کرد: مبلمان شهری رشت متناسب با سالمندان تعریف و ایجاد شود.

واثق کارگرنیا با اشاره طرح بررسی لایحه افزایش بهای کرایه تاکسی در سطح شهر در صحن شورا، بیان کرد: این لایحه باید پیش از اتمام شهریور ماه به شورا ارسال می‌شد تا اعضای شورا آن را بررسی و در زمان مقرر تصویب کنند، اما متأسفانه لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در شرایطی به شورا ارسال شد که بیش از یک هفته از شروع سال تحصیلی جدید سپری شده است و انتظار می‌رود لوایح به موقع به منظور بررسی به شورا ارسال شود.