کارگرنیا به مدت زمان فعالیت رحیم شوقی در جایگاه شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: حدود ۸ ماه از فعالیت رحیم شوقی سپری شده است و طی این مدت توانست بخشی از این خواسته بحق شورا را محقق کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم رونمایی از پنجره واحد خدمات الکترونیک شهرداری رشت در مکان تالار مرکزی این شهر با خیر مقدم به حاضرین در این مراسم و تبریک هفته رشت و فرا رسیدن دوازدهم دی مصادف با روز رشت اظهار کرد: از تمامی دست اندرکاران برنامه‌های هفته رشت تقدیر می‌کنم و هفته رشت سال جاری بسیار پُر بارتر از سال‌های گذشته برگزار شد و رویداد بزرگ خوراک در کنار پوشش خبری در داخل کشور از چند شبکه تلویزیونی دیگر کشورها از جمله چین و ترکیه و…نیز پخش شد.
وی با تبریک پیشاپیش سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و گرامیداشت روز زن و مقام مادر افزود: سیزدهم دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار بزرگ استکبار ستیز شهید حاج قاسم سلیمانی است و یاد و خاطره این شهید گرانقدر و دیگر شهدای ایران اسلامی را گرامی می‌داریم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه سال‌های طولانی به دنبال تحقق شهرداری هوشمند بودیم تصریح کرد: یکی از خواسته‌های شورا طی ادوار گذشته الکترونیکی کردن خدمات شهرداری رشت بود و از قضا یکی از برنامه‌هایی که شهرداران در زمان معارفه ارائه می‌کردند موضوع الکترونیکی کردن خدمات شهرداری رشت بود که به حول الهی و با تاکیدات شورا و پیگیری‌های های رحیم شوقی شهردار رشت و تلاش سازمان فناوری ارتباطات شهرداری رشت تحقق پیدا کرد.
کارگرنیا به مدت زمان فعالیت رحیم شوقی در جایگاه شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: حدود ۸ ماه از فعالیت رحیم شوقی سپری شده است و طی این مدت توانست بخشی از این خواسته بحق شورا را محقق کند و امروز شاهد آیین رونمایی از این سامانه هستیم که جای تقدیر دارد و متاسفانه پیش‌تر از این برخی از شهرداران ادوار گذشته فقط به پرداخت حقوق پرسنل بسنده می‌کردند و به علت بی‌توجهی‌های صورت گرفته در برخی از پروژه‌ها، با شکایت پیمانکاران، ضرر و زیان فراوانی نیز به بیت المال تحمیل شد.
وی با تاکید به اینکه فرصتی که در اختیار شوقی به عنوان شهردار رشت قرار دارد در اختیار دیگر شهرداران پیشین نیز قرار داشت افزود: رحیم شوقی شهردار رشت به دنبال کارهای تبلیغاتی نیست و تمام عزم خود را برای کار و خدمت به شهر و شهروندان به کار گرفته و از این بابت تشکر می‌کنم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حجم مراجعات به شهرداری رشت بابت مباحث مختلف فراوان است تصریح کرد: برای یک استعلام کوچک، نیاز بود شهروند به ساختمان شهرداری مراجعه کند و این امر در کنار صرف زمان طولانی، مشکلات دیگری از جمله افزایش ترافیک و… را نیز رقم می‌زد حال با این اقدام، بسیاری از کارهای مردم تسریع و از بروز برخی از رانت‌ها و مفسده نیز جلوگیری می‌شود و البته باید شهرداری نسبت به تکمیل سامانه و پوشش قرار دادن تمامی فعالیتهای شهرداری در کوتاهترین زمان اقدام کند.
رئیس شورای رشت در پایان از تلاشهای تمامی مدیران، کارمندان و کارگران شهرداری رشت که صادقانه به مردم خدمت می‌کنند تقدیر کرد.